• Anonym

Jag gör slut med honom men saknar honom för mycket då

Min kille gör illa mig psykiskt, gör mig ledsen alltför ofta. Har fått nog och gjort slut med honom men då mår jag ännu sämre och tar tillbaka honom.

Han går inte att lita på och han har inte tid med mig heller för han har så mycket jobb, fritidsintressen och barn.

Jag har honom hellre än att vara utan honom, hur gör man?

• Svar på tråden Jag gör slut med honom men saknar honom för mycket då
  • Anonym (känner ige)

Vet hur du känner det. Min sambo är väl itne direkt elak och så, men det är ofta jag är ledsen pga honom och vi har nog ett ganska dålgit förhållande. Men jag mår itne bra när vi väl är ifrån varandra helelr (har varit slut så jag flyttade härifrån). Innerst inne vet jag nog att det vore bäst att sära på oss, men hjärtat tycker ju itne likadant.

• Anonym

Var i samma sits som dig. Tillslut gjorde han slut med mig för nån annan istället han tyckte JAG förstörde vårt förhållande när jag var sur för sakerna han gjorde mot mig

• Anonym (känner ige)

Anonym: Det där är jag lite rädd för, att han ska göra slut (igen) och på nått sätt vill jag nog förekomma honom. Sjukt ändå. Men jag vill egentligen itne vara utan honom, jag älskar ju honom, men det känns itne som vi har någon framtid ihop. Det är så svårt, vi har ju barn ihop oxå...

• Anonym

Skönt att ni vet vad jag menar.
    Vill inte vänta på att han gör slut heller...

Och är det verkligen bäst med en separation, om man nu mår sämre av den?

• Anonym (känner ige)

Ts: Frågan är väl kanske vad man mår bäst av i längden? Klart att det aldrig är kul med en seperation, men du mår kanske bätrte av det i lägnden?

• Anonym
    Anonym (känner ige) skrev 2008-04-09 19:43:13 följande:
    Ts: Frågan är väl kanske vad man mår bäst av i längden? Klart att det aldrig är kul med en seperation, men du mår kanske bätrte av det i lägnden?
    Jag tvivlar starkt på det.
Svar på tråden Jag gör slut med honom men saknar honom för mycket då