• Kreolskan

tips på kidnappning till möhippa efterlyses!

Ska anordna en möhippa som jag tänkte skulle vara snäll och lite lyxig med någon spa-behandling och lite sånt. Skulle dock vilja ornda en oförutsägbar kidnappning. Möhippan blir på en lördag så kidnappning från jobbet går inte. Alla tips emottages tacksamt!

• Svar på tråden tips på kidnappning till möhippa efterlyses!
  • ballerinamuffins

Be personen att möta dig på en fika i stan.,
    o sen binda för hennes ögon och köp såna röda fluffiga handklovar;)
    Vadå skämmas. fast kanske ska ringa polisen först o berätta att det inte är en riktig kidnappning;=)

• Kreolskan

tack för idé! Fler idéer!

• Puskinuski

De som gjorde min möhippa bestämde ett möte med mig, jag skulle hjälpa och leda hennes hästar sedna hoppade de ner två från höskullen med påsar för ansiktet jätte läskigt men jätte lyckat. de satte ögon bindel å klädde på mig en massa kläder. den kvällen kommer jag aldrig att glömma.

• sensefield

Vi lånade en moppe av en annan kompis och väckte upp bruden tidigt. Sen brände vi runt på moppen och gjorde massa kul. Hon hade ögonbindel. Det var riktigt roligt! Speciellt i svängarna! =)

• Kreolskan

Aha! Kul! Jag funderade ett slag på att låta någon hämta på MC, det kanske kunde vara något. Det får gärna vara en småtaskig kidnappning (så att hon tror att hela dagen går i samma tecken)då resten av hippan blir trevlig och snäll.

• white cheese

Läste nånstans om en idé som jag tyckte verkade kul, men som jag hittills inte testat...
    Man sätter inlines på bruden, och leder henne fram till en bil som står parkerad, med ett långt rep bundet från bagageluckan el dyl. Sen binder man repet runt midjan på henne och säger "Lycka till", och sen rivstartar bilen.
    Den skräckslagna bruden tror såklart att hon kommer fara iväg efter bilen, men repet är kapat på mitten (i den avancerade varianten hopbunden med en sytråd, som då ska gå av när bilen drar iväg - i den enklare varianten är ändarna bara instoppade i rephögen, så att det ser ut som ett helt rep)...

• Jane Roe

Några grabbar i stan hade en svensexa och tillgång till nån typ av luftkran, så dom band fast brudgummen i en bungyjump-anordning, och hissade honom upp och ned i kranen så att han inte visste hur högt upp dom var (ska tilläggas att han var extremt höjdrädd).. sen gav dom honom en putt och han skrek och föll..ca tre centimeter =P

Men kanske blanda in ngn som hon inte känner ? hmm

¤- Kärlek är Perser -¤
  • ballerinamuffins

oooo fy va taskigt.
    jag hade blitt skit arg:)
    Men man hade nog ändå tyckt om det.
    De ska ja göra när nån av mina vänner skall gifta sig

• Kreolskan

Haha! Jag gillar när man låtsas vara taskig men ändå är lite snäll - som i exemplet med lyftkranen. Det är ok att skrämmas tycker jag, åtminstone vid kidnappningen. En sån här tillställning får ju inte bli FÖR slätstruken och risken är ju att den blir det då jag inte vill ha med några större förnedringsmoment som till exempel att sälja kyssar och sånt.

Fler förslag!

Svar på tråden tips på kidnappning till möhippa efterlyses!