• Anonym (AJAJAJ)

Någon som fått illamående vid förstoppning?Äckelvarning

Jag har haft influensa och druckit grönt te en vecka. Kunde knappt äta nått. Därefter blev det ju sämre med att gå på toa också.
    I går kväll fick jag hemskt illamående och jag kan knappt skita. Har försökt och det kommer typ bara lite åt gången och jag mår superilla. Tänkte först om jag fått magsjuka. Men man kan väl inte vara så hård i magen då?

• Svar på tråden Någon som fått illamående vid förstoppning?Äckelvarning
  • Anonym

man kan må illa och spy vid förstoppning. Drick mycket vatten, rör på dig, ät fibrer.

• Anonym

Om man blir väldigt förstoppad och då menar jag rejält. Kan det bli så om det är stopp hela vägen.. men om du har varit magsjuk så låter inte det så troligt att det kan bli så snabbt.

• Stålmamma

min dotter har jätte problem med förstoppning och det händer tom att hon kräks av det

• Anonym (AJAJAJ)

Det är så äckligt så det är inte klokt.. Har druckit mycket vatten och då gav sig illamåendet ett tag....

Anonym skrev 2008-04-10 17:33:18 följande:
    man kan må illa och spy vid förstoppning. Drick mycket vatten, rör på dig, ät fibrer.
    Jag har inte varit magsjuk, men jag var rädd att illamåendet var en magsjuka.
    Anonym skrev 2008-04-10 17:33:46 följande:
    Om man blir väldigt förstoppad och då menar jag rejält. Kan det bli så om det är stopp hela vägen.. men om du har varit magsjuk så låter inte det så troligt att det kan bli så snabbt.
    På hur länge har hon inte bajsat när hon kräks av det då?
    Stålmamma skrev 2008-04-10 17:36:17 följande:
    min dotter har jätte problem med förstoppning och det händer tom att hon kräks av det
Svar på tråden Någon som fått illamående vid förstoppning?Äckelvarning