• Anonym (maria)

Hur gör man när man mjölkar prostatan? (ni som LYCKATS)

Jag vill väldigt gärna lära mig att mjölka prostatan. Min sambo säger sig avsky tanken på att få fingrar uppkörda... men jag tror jag kan övertala honom att ställa upp som testobjekt.

Men jag ivll gärna ha tips från ersom lyckats Hur gör man?

Och om ni provat på fler än en kille, är det samma teknik som gäller på alla?

• Svar på tråden Hur gör man när man mjölkar prostatan? (ni som LYCKATS)
  • Anonym (urk)

va?? mjölka prostatan? Varför gör man det?

• Anonym (..)

antagligen kör man upp ett finger i rumpan, prostatan är där någonstans Dom säger att prostatan är som eran G pungt, därför gör man det (om man känner för det) sedan hur man "mjölkar" den vette tusan.

• Anonym (maria)

janhelge, jag har sett den där, det är ingen manual. vill att nån ska FÖRKLARA.

visst man ser ju att hon stoppar in fingret i röven på honom men vad hon GÖR med fingret får man ingen som helst hum om!!

• Anonym (urk)

bara att googla lite TS. Själv håller jag på att lära mig hur jag kan få en fontän orgasm. Sök under "hur man masserar prostatan till orgasm" eller liknande.

• puttekula

Vadå, ni får väl leta runt som vi karlar fått gjort på er i århundrandet för att hitta sweetspot

• Anonym (tips)

Ett annat tips är att ta en dildo eller vibrator och leka med den på hans sträng. Man behöver inte göra mer än att hålla den där lovar att han får en super orgasm

• Anonym (maria)
    Anonym (tips) skrev 2008-04-15 21:29:04 följande:
    Ett annat tips är att ta en dildo eller vibrator och leka med den på hans sträng. Man behöver inte göra mer än att hålla den där lovar att han får en super orgasm
    tack, det ska jag absolut testa!
  • Anonym (urk)
    Anonym (tips) skrev 2008-04-15 21:29:04 följande:
    vilken sträng?
  • Anonym (maria)
    Anonym (urk) skrev 2008-04-15 21:37:49 följande:
    vilken sträng?
    den mellan ollonet och förhuden
Svar på tråden Hur gör man när man mjölkar prostatan? (ni som LYCKATS)