• sär skriven

Berätta din bästa hämnd!

Själv är jag en hämnare i tanken, skrider dock aldrig till action. De hämnder jag VILL utföra är typ beställa jättedyra saker i andra människors namn på postorder, etc. Sånt som är riktigt elakt och riktigt olagligt, och bara mot folk jag verkligen hatar. Nä jag skulle aldrig göra det men fantisera får man ju.

Vad är den bästa hämnden DU utfört, varför gjorde du det och vad blev resultatet?

Om du är en lika värdelös människa som jag, som inte ens skrider till verket, vad är din häftigaste hämnd-plan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-10 19:09
    Kom igen nu, jag vet nog allt att du är lite ond du också.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-10 19:29
    Okej: INGA påhopp. Whatsoever. Inte ens jag.

• Svar på tråden Berätta din bästa hämnd!
  • Jahadu

En plan jag inte orkat utföra (har inga fiender för tillfället) är att fixa mobilnumret och skriva upp personen på ett par hundra olika SMS-notification-sidor som skickar ut SMS med jämna mellanrum. Finns t.ex. någon i södra Sverige som rapporterar vindkraft varannan timme via SMS och massa sånt där. Vissa av dessa SMS förklarar inte heller var de skickas från, så att hitta alla sidor skulle ta dagar, alternativt vara omöjligt.

Sen har vi ju såklart som du säger möjligheten att beställa hem dyra, dyra saker till personer, möjligtvis med ett stulet kreditkort om man inte kommer åt personens. Samt skriva ner e-mailadressen på diverse skitsidor på internet, samt hemadress och telefonnummer till massa reklam-sidor och prenumerationer och liknade. Sjukt så lätt det är att förstöra någons liv egentligen.

• sär skriven

Mohaha!

Jahadu skrev 2008-04-10 19:05:15 följande:
    En plan jag inte orkat utföra (har inga fiender för tillfället) är att fixa mobilnumret och skriva upp personen på ett par hundra olika SMS-notification-sidor som skickar ut SMS med jämna mellanrum. Finns t.ex. någon i södra Sverige som rapporterar vindkraft varannan timme via SMS och massa sånt där. Vissa av dessa SMS förklarar inte heller var de skickas från, så att hitta alla sidor skulle ta dagar, alternativt vara omöjligt.Sen har vi ju såklart som du säger möjligheten att beställa hem dyra, dyra saker till personer, möjligtvis med ett stulet kreditkort om man inte kommer åt personens. Samt skriva ner e-mailadressen på diverse skitsidor på internet, samt hemadress och telefonnummer till massa reklam-sidor och prenumerationer och liknade. Sjukt så lätt det är att förstöra någons liv egentligen.
  • Jesster

Nu kommer du att få en massa inlägg om att det är lågt och bara dåliga människor hämnas

Det tog slut med en kille och han hade sårat mig ganska rejält och jag kände att jag ville få utlopp för alla känslor. Han hade en massa kläder hemma hos mig och först hade jag tänkt att klippa sönder dom men samtidigt ville jag inte göra någon riktig skada så jag kom på en annan sak.

Han hade även sin cykel hos mig och jag (med stor hjälp av en killkompis) skruvade isär cykeln i atomer och dumpade utanför hans port. Det visade sig att det var hans pappas cykel egentligen och han hade ett fasligt sjå med att sätta ihop cykeln igen.

Och för min del så kändes det faktiskt bättre även om det var en snäll hämnd. Vi blev vänner senare och han var väldigt tacksam över att ha kläder inte råkade illa ut

♥ v.26 ♥
  • sär skriven

Haha! Synd om pappan skulle råka illa ut för att hans son betett sig illa.

Jesster skrev 2008-04-10 19:27:42 följande:
    Nu kommer du att få en massa inlägg om att det är lågt och bara dåliga människor hämnas Det tog slut med en kille och han hade sårat mig ganska rejält och jag kände att jag ville få utlopp för alla känslor. Han hade en massa kläder hemma hos mig och först hade jag tänkt att klippa sönder dom men samtidigt ville jag inte göra någon riktig skada så jag kom på en annan sak.Han hade även sin cykel hos mig och jag (med stor hjälp av en killkompis) skruvade isär cykeln i atomer och dumpade utanför hans port. Det visade sig att det var hans pappas cykel egentligen och han hade ett fasligt sjå med att sätta ihop cykeln igen.Och för min del så kändes det faktiskt bättre även om det var en snäll hämnd. Vi blev vänner senare och han var väldigt tacksam över att ha kläder inte råkade illa ut
  • MiIou

Inte min hämnd men läste för länge sen ett tips som handlade om att man skulle gömma räkor i tex gardinstången, luktar mer än mök efter ett tag och inte första stället man letar på

• sär skriven

Brukade hota mitt ex med det. Och att sätta upp en lapp på hans dörr med superlim där det stod "Jag delar ut reklamen till mina grannar, lämna den gärna här."

Miniminou skrev 2008-04-10 19:31:17 följande:
    Inte min hämnd men läste för länge sen ett tips som handlade om att man skulle gömma räkor i tex gardinstången, luktar mer än mök efter ett tag och inte första stället man letar på
  • mysrester

Jag har vlärt min lillasyster väl: Hon berättade igår att det finns en tjej i skolan som hon hatar. Så hade syrran ätit banan i skolan och kommit på den underbara idén att klämma in det mjuka bruna skalet i hatobjektets skor medan denna var på skolgymnastiken.

Nåt jag alltid velat göra mot folk jag hatar (t.ex. sådana som behandlat nån i min familj illa) är att plocka upp skitavföring i en påse, platta till det och frysa in det till en "skiva". Sedan när hatobjektet är borta - helst för några dar eller mer, skulle jag ta påsen med det frysna skitet och lirka ut skiten ur påsen och peta in det i brevinkastet. Vad underbart det vore på högsommaren när hatobjektet kommer hem efter en veckas semester. Hähähähähäähhä.

Men än så länge har jag nöjt mig med att skriva "Ida suger bra kuk. Ring på: 1 234 567" (fast med det riktiga numret såklart) på offentliga toaletter och andra ställen.

• J W
    det är så otroligt känt att det är garanterat det första s tället man letar på...
  • sär skriven

Moha! Skönt med lite onda människor, jag trodde ett tag där att jag var ensam om att egentligen vara en genomrutten person.

mysrester skrev 2008-04-10 19:33:22 följande:
    Jag har vlärt min lillasyster väl: Hon berättade igår att det finns en tjej i skolan som hon hatar. Så hade syrran ätit banan i skolan och kommit på den underbara idén att klämma in det mjuka bruna skalet i hatobjektets skor medan denna var på skolgymnastiken.Nåt jag alltid velat göra mot folk jag hatar (t.ex. sådana som behandlat nån i min familj illa) är att plocka upp skitavföring i en påse, platta till det och frysa in det till en "skiva". Sedan när hatobjektet är borta - helst för några dar eller mer, skulle jag ta påsen med det frysna skitet och lirka ut skiten ur påsen och peta in det i brevinkastet. Vad underbart det vore på högsommaren när hatobjektet kommer hem efter en veckas semester. Hähähähähäähhä.Men än så länge har jag nöjt mig med att skriva "Ida suger bra kuk. Ring på: 1 234 567" (fast med det riktiga numret såklart) på offentliga toaletter och andra ställen.
  • mysrester
    Man kan även stoppa in en lax (eller kanske nån billigare fisk) i vattentanken på toaletten.
Svar på tråden Berätta din bästa hämnd!