• Twicted

hur skriver man en fullmakt?

pojkvännen har fått en tjäck som han ska känta ut menhan har inget giltigt legitimationoch vill skriva en fullmakt till mej så att jag kan ta ut pengarna och sätta in på hans konto.. hur gör man för att göra de? behöver han ett giltigt leg för att skriva en?

• Svar på tråden hur skriver man en fullmakt?
  • Tecken

Vore det inte lättare att han fixade ett leg?

• Twicted

jo.men han skulle ha fått in pengaran på kontot.. istället fick han dom på en tjäck!

• Tecken

Då kanske han kan kontakta företaget, som sade till honom att de skulle sätta in det på kontot?

Jag förstår inte varför han inte skaffa ID-handling? Det kanske han kommer behöva flera gånger.

• kapet

Om man får utbavi så på baksidan kan man skriva budets nam men då måste du ha både ditt och hans leg.

• Twicted
    Tecken skrev 2008-04-10 20:36:12 följande:
    Då kanske han kan kontakta företaget, som sade till honom att de skulle sätta in det på kontot? Jag förstår inte varför han inte skaffa ID-handling? Det kanske han kommer behöva flera gånger.
    dom ringde och frågade efter kontonummeroch sånt så då borde väl dom betala ut till kontot..
  • Twicted

ingen som kan svara på min fråga istället? hur man skriver en fullmakt

• Emmajohanss0n

För att skriva en fullmakt behövs två vittnen.

Då skriver ni att Namn personnummer ger fullmakt åt Namn personnummer att hämta ut hans check och att Namn personnummer och Namn personnummer varit med och intygat det.
    Datum och allas underskrifter

sen har ni en giltlig fullmakt

Idun 2006 - Pysen 2008
  • Twicted
    Emmajohanss0n skrev 2008-04-10 20:42:45 följande:
    För att skriva en fullmakt behövs två vittnen. Då skriver ni att Namn personnummer ger fullmakt åt Namn personnummer att hämta ut hans check och att Namn personnummer och Namn personnummer varit med och intygat det. Datum och allas underskrifter sen har ni en giltlig fullmakt
    tack så mycket!! då ska vi skriva en sån!1
  • Tecken

Glöm inte vidimera fullmakten!

• Twicted
    Tecken skrev 2008-04-10 20:55:34 följande:
    Glöm inte vidimera fullmakten!
    va är de`??
Svar på tråden hur skriver man en fullmakt?