• gry

*Jaaa, jag har massa lövbiff hemma

Jaaa, jag har massa lövbiff hemma och har ingen aning om vad jag ska göra med den, kanske kan man strimla och göra någon sås till pasta. Men vad ska man ha i.... Saknar inspiration idag

• Svar på tråden *Jaaa, jag har massa lövbiff hemma
  • lena ekman

Jättegott att göra rulader med smulad fetaost i.

• clinan

lägg en klick smaksatt keso på ena halvan, vik sen över andra halvan å fäst med en tandpetare. Super enkelt och gott (om man gillar keso vill säga )

• Lilla Prussiluskan

Jag brukar stryka på lite pepparot och senap och sen steka köttet. När det är klart häller jag i grädde, svartpeppar och salt, koka upp tills grädden är såsig och servera med potatis!!! Har du svamp kan du steka på lite av det också!
    Mmmmmmmuuuuuuuummmmmmmmmmmaaaaaaaaaaa

• pucken

vi brukar strimla och steka lövbiffen, sen hälla över ett paket crème fraiche och smaksätta med stark senap. låt puttra lite och servera med pasta! gott och superenkelt =)

• Ceca

Strimla lövbiffen och stek, häll över matlagningsgrädde, tomatpure, sweet chili, svartpeppar, salt och låt puttra lite.
    Jättegott med Tagliatelle.

• Theresekarlsson

stek tillsammans med lök grillkrydda, salt o peppar......gr sedan en sky när du bryner löken.....häll på lite vatten o soya......servera med pommes strips

• Griggan

Strimlad lövbiff, färska champinjoner, vanlig gul lök, stek detta tillsammans tillsätt rejält med svartpeppar och salt, sätt även en gnutta oregano ( gärna färsk) Ta en burk creime fraiche, och spä ut med lite mjölk, matgrädde, så får du en otroligt mumsig pepprig pastasås!

Svar på tråden *Jaaa, jag har massa lövbiff hemma