• Farth Vader

Finns det något bra "medium" i Luleåtrakten?

Hej, en vän till mej är sugen på att spå sej hos någon seriös utövare i Luleåtrakten och jag undrar om ni har något tips?

Själv spådde jag mej en gång i tiden hos en kvinna i Luleå som heter/hette Cecilia Olsson. Hon var jätteduktig men jag hittar inte hennes nummer någonstans.

Hoppas att någon här inne kan tipsa om någon man kan vända sej till. Det ska vara ett personligt möte och inte någon telefonkonsultation.

Tacksam för all hjälp .

• Svar på tråden Finns det något bra "medium" i Luleåtrakten?
  • Shamrock

Nej tyvärr det finns inga bra medium i Luleåtrakten. Det finns faktiskt inga bra medium överhuvudtaget.

• Farth Vader

Shamrock: Haha, skulle nästan kunna hålla med om det faktiskt (men bara nästan) .

Har själv spått mej en enda gång och det börjar nog vara 17 år sen nu. Såg det mest som en kul grej då och ser det på samma sätt fortfarande.

Vill någon annan prova sin lycka så respekterar jag dock detta helt och fullt. Finns ju inget skadligt med att testa!

Nå, hoppas att någon annan vet om det finns någon spåtant (eller farbror) i området.

• tj0rvig
    Farth Vader skrev 2008-04-11 14:03:00 följande:
    Hej, en vän till mej är sugen på att spå sej hos någon seriös utövare i Luleåtrakten och jag undrar om ni har något tips?Själv spådde jag mej en gång i tiden hos en kvinna i Luleå som heter/hette Cecilia Olsson. Hon var jätteduktig men jag hittar inte hennes nummer någonstans.Hoppas att någon här inne kan tipsa om någon man kan vända sej till. Det ska vara ett personligt möte och inte någon telefonkonsultation.Tacksam för all hjälp .
    Jo, det ska finnas flera vad jag vet. :)
    Finns bland annat en kvinna som har någon slags butik/verksamhet där. Ska kolla upp vad hon heter, har det på mailen så messar jag dej sen?
  • Farth Vader

eeeeva: Tack så mycket, det verkligen vara snällt

Har också hört att det ska finnas några "spågummor" men verkar inte vara det enklaste att hitta dom!

Svar på tråden Finns det något bra "medium" i Luleåtrakten?