• Mamma Zara

Det stinker bensin i mitt hus och jag är gravid:-(

jag bor snett mittemot en bensin mack, mina grannar har sedan ett par veckor haft problem med bensin doft i deras källare.. det har visat sig vara en läcka någonstans.. JIPPY
    Så när jag kom hem idag så stinker det i hela vårt hus nu... var jag än gå på undervåningen så luktar det... starkt.. har huvudvärk redan efter 1 timme..

Jag är gravid i v 10 och det känns ju inte jätte kul att behöva sniffa bensinångor då.. ja inte i vanliga fall heller el för familjen ...

Jag kontaktande kommunen, som ska ta kontakt med mig nästa vekca.. men hallååå..
    shit hur fan ska jag kunna vara här..
    Undrar ju om det e farligt för fostret med.. !!
    Och mina andra barn...
    vad tror ni och vad ska jag göra??

• Svar på tråden Det stinker bensin i mitt hus och jag är gravid:-(
  • Flickan och kråkan

Jag skulle flyttat till syster, mamma och pappa eller någon annan....och legat på kommunen att de skulle fixa detta!!!

• mamma mys

tycker att kummunen borde fixa detta på en gång ifall det är en läcka..dom måste väl ha nåt jour nr man kan ringa om just detta...det är ju inte bra att andas in bensin ångor.....

• Mamma Zara

han sa eh ja det e ju redan på G att de ska kollas upp.. (de andra husen) ..
    Men då skulel han lägga till mitt hus med..
    Jamen vafan.. jag får panik om det e något farligt för barnet/barnen..
    han tyckte att jag skulle ha öppna fönster... eh jaha jätte kul när vi redan har ett kallt hus och skyhöga värme kostnader..
    Men man har ju inget val... tydligen!

• StinaW

Har du pratat med bensinmacken? De bör ju kunna göra nått åt saken.. Jobbar på mack, och bara en pump har läkt lite, lite är det det viktigt att ta reda på det spillet. Så om det är en läcka som gör att det luktar så mycket borde de nog göra nått åt det rätt snabbt!

Svar på tråden Det stinker bensin i mitt hus och jag är gravid:-(