Så j-a arg vad f*n jag än gör så är inget bra snälla ge mig lite stöttning (långt)
Jag blir som sagt överkörd jag duger inte till något känns det som mer än att han är tacksam i allafall för något och det är att jag tar barnen på nätterna då menar jag alla nätter även om jag jobbar vilket jag har sagt att jag inte orkar, jag jobbar som imån 7-21 med 3 timmar rast som han dessutom vill att ja ska komma hem på för vi bor 10 min från mitt jobb. men vila då ?? nä så klart jag är ju en jävla supermamma som orkar allt verkar det som, ingen som frågar hur mår du nu eller vad bra och duktig du är. jag mår såååå dåligt över att inte ha pengar att köpa mig något för eller så. ska berätta här nedan hur det ligger till.
innan jag träffa min sambo så levde jag ensam med min son på 3år och hade innan lämnat min ex då pga misshandel och vi hade det bra ekonomiskt och han sket i mig och jag fick stå för allt sen hamnade hos fogden, men när vi träffades o ville köpa hus tillsammans och allt sånt så sålde jag av hela mitt hem för att bli skuldfri hos fogden och fick lånet på banken tillsammans med min sambo.
jag sedan då när jag var skuldfri och betalat allt dimper det ner inkasso som sen påpeka att dom sett att jag börjar betala av nu så då kom allt som jag låg efter med, nu är jag snart klar betalar inte så mycket nu. 600´+ 495kr imån.
jag hade 7 st avbetalningar innan och med jättehög ränta, fick ett lån på 15.,000kr och betala av 5st av dessa och har nu över 2000kr mer imån över när allt är betalt. är mamma ledig + jobbar 60% vår minsta son är 8 mån.