frågor om Kävlinge
Ska flytta till Kävlinge snart.. Undrar några saker
Finns de ob förskoler där? Som har öppet till nio om kvällarna?
Finns där något babycafe eller öppen förskola?
Finns där simhall?
Tacksam för svar
Ska flytta till Kävlinge snart.. Undrar några saker
Finns de ob förskoler där? Som har öppet till nio om kvällarna?
Finns där något babycafe eller öppen förskola?
Finns där simhall?
Tacksam för svar
Ingen som vet??
Ja, de hade ob-dagis innan typ till kl 23 vet ej om det finns kvar.Var något år sedan jag flyttade ifrån kommunen så det kan ju ändrats.Öppen förskola är jag nästan säker på att det finns. Och simhall finns-vikenbadet. Men det enklaste är väl att kolla deras hemsida, kavlinge.se eller ringa kommunen. Lycka till och hoppas du kommer att trivas.
Hej 23an!!!
Bor själv i Kävlinge kommun och går på öppna förskolan med min son..
ob-dagiset finns inte här längre utan är nerlagt då kommunen inte tyckte att det länade sig...det är några år sedan..
Simhall finns här, ligger i furulund, Vikenbadet..
Har du fler frågor så hör av dig...är infödd här...
Vet ni var närmsta ob dagis ligger?? Var man då får vända sig?
Var ligger den öppna förskolan och när är där öppet?
någon??
Tror det ligger i Lund..har för mig att "Röda stugan" har öppet på obekväm tid...min kusins son har varit där när hon jobbade tider som inte hennes ordinarie förskola var öppet på...kolla med kommunen, både Kävlinges och Lunds...
Öppna förskolan ligger i Kävlinge, på ett område som heter Arvidsborg, bredvid en förskola som heter Emmyhill..
Har inte mitt papper här, och hittar det nu inte, men dom har babycafé på torsdagar mellan 9.30-13.00...
Kan kolla upp resten under veckan eller så går du in på kommunens hemsida www.kavlingekommun.se
Tror att du kan hitta det under barnomsorg...Eller ring kommunens växel och be att dom kopplar dig till familjehuset där öppna förskolan finns, be och få prata med Kina, det är hon som håller i det där nere...
Hoppas detta är till nån hjälp...och välkommen till kommunen!!
Tack så mycket:) Känner ingen i Kävlinge letar därför efter nya vänner.. Kanske kan hitta någon på öppen förskola..
Tack för hjälpen
Det är nog inga problem med det..tråkiga är att det är stäng i stort sett hela sommaren från juni nån gång tills slutet av augusti...
Jag ska själv börja jobba den 5:e maj så mig kommer du tyvärr inte att träffa... men där e jättekul nere...många människor att prata med...och barn...