• Anonym (Stor Kuk)

Ärligt nu tjejer-Gillar ni STORA eller SMÅ kukar?

Stoleken har ingen betydelse heter det så stort!

Men stämmer det verkligen??

Personligen fick jag min första orgasm med en som hade en otroligt liten kuk.

Men inget jag skulle vilja ha jämt

• Svar på tråden Ärligt nu tjejer-Gillar ni STORA eller SMÅ kukar?
  • Anonym

Min pojkväns tycker jag mest om! ;P Om det är en liten eller stor vet inte jag för det är den enda jag sett :)

• Anonym (tjej)

jag äääälskar stora!!! min sambo har lagom.

• Anonym

heter det inte också lagom är bäst?

liten.. då kan jag lika gärna låta bli känns det som... om han inte är vansinnigt duktig på det han gör.. men det är inte alla som är det..

stor.. är den för stor så blir det ju svårt pga det... då måste man vara riktigt uppvärmd innan så det går... kan inte vara helt kul att ha för stor kuk..

men jag föredrar lite större om jag måste välja.

• Anonym (Kukälskare)

Stora härliga kukar ska det va

• Anonym

Ärligt?

En liten snopp är ingen hit. Hur man än vrider och vänder på det så känns en stor snopp mer. MEN..... En kille med liten snopp kanske kan en massa annat skoj Många killar med stor snopp verkar tro att det täcker med att varaq välutrustade för att vara en bra älskare. Vilket INTE är fallet.

• LjubaviMoja

Älskar min mans han kan verkligen använda den spelar ingen roll hur stor den är han kan sina grejer han hehe

• Anonym

Hellre större modell än för liten.

Det spelar ingen roll VAD han kan göra med den om det är pytteliten.
    Duracell kanin, upp och ner, 5-timmars juck osv...
    Det ska kännas hur den tänjer ut muffen rejält, inte bara att det "passar", såna tonårskukar klarar jag mig bra utan.
    De dög när man var tonåring

• guldtrassel

Håller med till 110%!!
    Storleken har betydelse men visst är det hans skills i att använda den och allt annat han blivit utrustad med som räknas mest!

Anonym skrev 2008-04-13 18:09:51 följande:
    Ärligt?En liten snopp är ingen hit. Hur man än vrider och vänder på det så känns en stor snopp mer. MEN..... En kille med liten snopp kanske kan en massa annat skoj Många killar med stor snopp verkar tro att det täcker med att varaq välutrustade för att vara en bra älskare. Vilket INTE är fallet.
  • Anonym

Stora helt klart! Men dock inte för långa, hade sex med en 25centimetare ett par ggr och det ger mer obehag än att det är skönt!

Svar på tråden Ärligt nu tjejer-Gillar ni STORA eller SMÅ kukar?