• luspudel

Vad ska man ha för skor på bal ? Vad hade ni?

Ska på studentbal i maj, är såå laddad verkligen, ska bli superkul! =)

Men jag har lite beslutsångest för skorna... Ska ha en hellång balklänning, så de kommer ju inte synas så himla mycket. Men vad har man för skor på en bal? Måste det vara från typ en bröllopsbutik, eller funkar ett par vanliga vita från dinsko?

Och såklart: vad hade ni för skor på balen? :)

• Svar på tråden Vad ska man ha för skor på bal ? Vad hade ni?
  • tii

Jag hade svarta med kanske 3 cm klack på från din sko.
    Hade en mörkröd klänning.

• tii

ja, det hade jag. Var ganska enkel med smala strass axelband.

Fast det är några år sedan nu.

• riot

Jag hade vanliga svarta pumps till hellång klänning. Däremot letade jag som en tok efter gammeldags pumps med bred, tjock klack, lite mormorsskor om du förstår vad jag menar. Jag ville så gärna ha det då jag ville kunna dansa hela kvällen. Jag hittade tyvärr inga och fick dras med onda fötter.

• riot

Just det, mina svarta köpte jag från skopunkten. Dom syntes inte något under klänningen så jag brydde mig inte om kvalitén.

• luspudel

Okej, tack tack =) Det är lite så jag tänker, de kommer ju inte precis synas mkt... Känns lite tråkigt att lägga ut mycket pengar på dom då!

• riot
    luspudel skrev 2008-04-13 19:28:24 följande:
    Okej, tack tack =) Det är lite så jag tänker, de kommer ju inte precis synas mkt... Känns lite tråkigt att lägga ut mycket pengar på dom då!
    Ja, precis. Jätteonödigt om det inte är några skor som man kommer använda senare.
Svar på tråden Vad ska man ha för skor på bal ? Vad hade ni?