• AngelEye

bruna flytningar i 5 dagar en hel vecka innan mens. Nu, ingenting?!

Förstår verkligen ingenting. Hormonrubbningar säger en del, graviditet säger andra.

Tror inte på nåt av dom. Finns det verkligen ingen rimligare förklaring. Vill veta om någon varit med om samma sak.

Över en vecka före Bim började det. Bruna flytningar, som precis innan mensen ska komma igång. Ibland kom det mycket (så jag fick använda skydd), ibland mindre. Hade stickningar på vänster sida om tjejmagen i omväxling med molvärk. Men blod kom det aldrig, förutom liite ljusrött samma dag som flytningarna sen slutade helt. (I lördags, det hade då alltså pågått i hela 5 dagar).

Bim har jag nu på torsdag (17:e) men börjar undra om jag ska räkna det här som min mens, och att den inte kommer dyka upp på torsdag alls. Vad tror ni?
    En vecka före mens brukar jag få GRYMT ömma bröst som ser ut som äkta silikon. Hitills har jag inte känt någontine. Dom är mjuka och ömmar ingenting. Fortfarande molvärk dock.

Flytningarna är kritvita nu.

• Svar på tråden bruna flytningar i 5 dagar en hel vecka innan mens. Nu, ingenting?!
  • AngelEye

56 klick, inget svar. är jag ensam om att ha det såhär ? =O

• Bubblan82

Hmmmm, jag tror nog att du får avvakta tills på torsdag och se om du får din mens. Men du vet väl inte om du hade haft ÄL eller inte??

Har du ringt till Gyn??

• Lilla frun

Har ingen aning,det bråkar för mig oxå den här månaden.Började blöda i natt 10 dagar innan BIM,har oxå stickningar på höger sida omväxlat med molvärk. Jag har mått konstigt ända sedan förra mensen,haft ont i brösten ,huvudvärk och varit jätte trött.
    Antar att det är mensen som kom eftersom det inte har slutat blöda än. Önskar jag kunde hjälpa dig men jag är lika undrande jag.

• AngelEye

Lilla frun: Grejen är att ja inte blödde direkt. det var mera som bruna flytningar. :/ Har fortfarande molvärk i magen men förutom det är det ingenting som tyder på att mensen är på G.
    Får se vad som händer ..

Bubblan82: Nej jag har inte ringt gyn. Tänkte höra mig för här på fl först för att se om det finns någon som vet vad det kan vara.

Jag är inte SÄKER på att jag inte haft ägglossning, men jag är 98% säker iaf.. Hade inga symptom för det alls! Men som sagt, säker är jag inte. Iaf så hade vi avbrutet sex flera dagar både före och efter äl, så risken är jätteliten för graviditet även om den finns där.

• Bubblan82

Det kan ju vara "spottings", och det är väl inte något konstigt vad jag har förstått.
    Jag tycker att du ska ringa gyn om du inte har fått din mens på torsdag, säg att du är orolig.

Har du haft regelbunden mens sedan du slutade med P-piller?

• AngelEye

Bubblan 82: Har aldrig ätit p-piller. Vet inte om den räknas som regelbunden eller oregelbunden om den kommer mellan 28 och 36 dagar varje gång.

• AngelEye

Idag är det Bim+1
    Ingen mens dök upp igår och ingenting tyder på att den är på väg. Lite svag molvärk kan jag känna av ibland fortfarande , men inget annat.

Svar på tråden bruna flytningar i 5 dagar en hel vecka innan mens. Nu, ingenting?!