Tvillingar i kalmar län
Finns det några tvillingar i kalmar län som är runt 4-8 mån?
Mina töser är födda dec-07 och vill gärna komma i kontakt med fler som är födda hösten eller vintern 07-08
Även ni med äldre tvillingar kan väl höra av er.
Finns det några tvillingar i kalmar län som är runt 4-8 mån?
Mina töser är födda dec-07 och vill gärna komma i kontakt med fler som är födda hösten eller vintern 07-08
Även ni med äldre tvillingar kan väl höra av er.
Mina tvillingar, Meya & Milton blev 8 månader för några dagar sen, (7 månader korr). Jag bor ett stenkast från Kalmars länsgräns i Kronoberg. Brukar storhandla i Nybro ibland och är på Öland nångång på sommaren.
Jag har även Cayenne som blir 2 år nästa månad och Zander som nyss har fyllt 6 år.
Jajamensan, visst finns det tvillingar i Kalmar län - tillochmed i Oskarshamn!
Mina små filurer; Simon och Hanna är 3,5 månader.
Nyfiken på om det finns fler? ![]()
Jodå i kalmar finns Melvin och Wilmer som är 6månader om några dagar ( 3mån korr).
Hej Simbaa. Tror vi har hängt på samma trådar sen jag först blev medlem här. Jag är sällan inne längre, kanske två ggr sen flickorna föddes, men såg just din fråga. Jag bor i Kalmar och har två små tvillingflickor som är fem och en halv månad. Jag och "Andi Pandi" har precis startat ett tvillingnätverk här i Kalmar/öland m omnejd. Var bor du?!
Jag bor i Oskarshamn
Skulle du vilja göra en utflykt till Kalmar så ska vi ha träffar varje månad - vill du att jag meddelar dig?! Min man är från Mönsterås så lite närmare Oskarshamn. Vet att det finns tvillingtjejer i Ruda, men vet inte om det är närmare dig precis..? Har ni något nätverk där???
Ja jag tror att det fanns nått som dom fixade till via bvc.
Hör gärna av dig om träffar så kanske vi kommer nån gång