• Tonårspojkmor

Hundar som får slicka i munnen !

Bara för att familjehunder är kär medlem i familjen.

Ingen blir lyckligare av att den får göra som den känner för!

• Svar på tråden Hundar som får slicka i munnen !
  • Fruochmamma

Öh va?

Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant
  • mammutten81

Så jävla äckligt!
    Skiter i om folk tycker hunden är ren, VEM fan vill ha en annans tunga i fejjan, förutom sin partners möjligtvis.
    Och framför allt en tunga som varit och slickat sig i röven?!!

• cruZZe

Och de flesta hundägare som låter sig bli slickade i ansiktet skiter nog i din åsikt.

Status quo.

mammutten81 skrev 2008-04-14 11:06:24 följande:
    Så jävla äckligt!Skiter i om folk tycker hunden är ren, VEM fan vill ha en annans tunga i fejjan, förutom sin partners möjligtvis.Och framför allt en tunga som varit och slickat sig i röven?!!
  • Marylin
    håller med om att det är äckligt...
  • Maraschino
    mammutten81 skrev 2008-04-14 11:06:24 följande:
    Så jävla äckligt!Skiter i om folk tycker hunden är ren, VEM fan vill ha en annans tunga i fejjan, förutom sin partners möjligtvis.Och framför allt en tunga som varit och slickat sig i röven?!!
    Våran golden brukar ligga och slaffsa sig på snoppen och röven, känns väldigt omotiverat att ha honom slickandes i ansiktet.. Sen om det är ett naturligt sätt för de att hälsa på det struntar jag i... Har aldrig gillat hundar som prompt ska upp i ansiktet på en och slicka, tack och lov verkar vår inte ha haft det behovet inte heller har vi uppmuntrat något sådant..
  • Sallisen

Jag tycker också att det är äckligt. Syrran lät alltid deras hund slicka henne i ansiktet, usch jag blev riktigt illamående varje gång.

• J W

Men vad har du med att göra om andra människor har hundarna i ansiktet??
    Fattar inte...

Om de ska slicka di i ansiktet föser du väl bara bort hunden?
    Vad är problemet??

• Minikatt

Min hund får slicka mig i ansiktet men inte I munnen. Jag tycker att det är mysigt och om du tycker det är äckligt får du väl titta bort

Svar på tråden Hundar som får slicka i munnen !