• Isalel

Vad kallas en möbel som man man sätta sig på och sätta på sig skorna på?

Hejsan, vi letar efter nya möbler till vår nyrenoverade hall och funderar på en sån där typ bänk som man kan sätta sig på och klä på skor å sånt, med förvaring under..vet inte hur jag ska förklara det...hoppas ni förstår och kan ge förslag på vad tusan dom heter så man kan leta lite på nätet :)

• Svar på tråden Vad kallas en möbel som man man sätta sig på och sätta på sig skorna på?
  • ludenben

inte telefonbänk va?? en sån skulle jag vilja ha. En sittplats med förvaring under. Fast det är liksom en hylla/plats där man kan ha telefon eller lampa eller nåt med...

• hjärnladyn

Det finns en variant på Mio utan ben, med en stor låda under sitsen. Den var fin, fast tyvärr för stor för vår hall.

Minns tyvärr inte vad den heter.

• Isalel

Ja, var på Mio igår och såg en sån, dock tycker jag den är snudd på för bred för vår trånga hall, skulle hellre vilja ha en mer avlång :)

Svårt när man inte har något namn att söka på, brukar ju pejla runt lite på blocket å se om man hittar nåt intressant men det är ju svårt när man inte vet vad man ska söka på :) haha

• Cluedo

Du kan även ha Ikeas lack, den är dock 190cm, liggandes på golvet. Den går att sitta på och så kan man ha korgar alt. skor i hyllorna....

Vet dock inte vad du ska söka efter på blocket, men det är väl bara att prova med hall, hallmöbler sittbänk hall, skohylla(kan man ju ibland sitta på, ex leksvik ikea)....

• Beatrissan

Ikea har en i malm man kan ha i hallen. Det e som en låda.. man kan flytta på locket o förvara saker i... praktisk, liten o ca 400kr

• Pernillis

Vi har en bänk med förvaring som kommer från Ikea och heter BJÖBERG tror jag!!

Svar på tråden Vad kallas en möbel som man man sätta sig på och sätta på sig skorna på?