• Anonym

Köpa barnvagn på delbetalning eller faktura?

Min sons vagn har gått sönder och vi behöver en ny vagn snabbt. Så jag tänkte beställa en på nätet men har anmärkningar. Finns det något ställe som jag kan köpa en på delbetalning eller faktura? Någon som kan hjälpa mig att hitta ett ställe?

• Svar på tråden Köpa barnvagn på delbetalning eller faktura?
  • Helena 82

Tror inte du kan få handla en på delbetalning om du har anmärkning! Dom kör ju alltid en registerkoll innan, när man köper på avbetalning.

• Miss Lau

Verkar enklare att gå in i en butik och betala kontant iställlet. Om du inte har pengar just idag kanske du kan låna av dina föräldrar?

• Anonym
    Svar på #1
    jo jag vet det. men någon måste ju ha det tycker man, någon som kanske har missat att sätta in den spärren.
  • Anonym
    Svar på #2
    ja tänk om jag hade de pengarna på mig nu att köpa en ny barnvagn! Då hade det vart lätt! sen har jag ingen kontakt med mina föräldrar och kunde jag lånat av någon hade jag gjort det
  • Miss Lau

Eller försök hitta en på Blocket. Finns fina beg. för ett par hundralappar!

• Helena 82

men blocket har ju ingen delbetalning??

• Anonym

nä men ibland väldigt billiga barnvagnar.

Helena 82 skrev 2008-04-14 14:42:00 följande:
    men blocket har ju ingen delbetalning??
  • Anonym

o ja jag vet att blocket finns. men de var inte det min tråd handlade om jag inte minns helt fel. så kul när folk kommer in på helt andra saker än vad trådarna handlar om

• Miss Lau
    Anonym skrev 2008-04-14 14:44:36 följande:
    o ja jag vet att blocket finns. men de var inte det min tråd handlade om jag inte minns helt fel. så kul när folk kommer in på helt andra saker än vad trådarna handlar om
    Men om du kan handla på faktura kan du väl köpa en kontant i en butik istället?
Svar på tråden Köpa barnvagn på delbetalning eller faktura?