• att vilja

vi som skriver c-uppsats. peppa eller gnäll. välj själv!

sitter ensam hemma och skriver c-uppsats. någon mier som gör det och som behöver gnälla eller få höra lite peppande ord?

• Svar på tråden vi som skriver c-uppsats. peppa eller gnäll. välj själv!
  • att vilja

mier = mer. ett litet stavfel.

• Mamia

Jepp skriver så tangentbordet glöder. haha. Hur går det för dig? när ska du vara klar?

• Puss och Kram

HÄr är en till som skriver, men jag skulle ha varit färdig juni 2006, men nu äntligen är det äntligen nära, vad skriver ni inom, jag har en företagsekonomisk uppsats...

• Tehya

Puss och Kram skrev 2008-04-14 21:04:33 följande:

HÄr är en till som skriver, men jag skulle ha varit färdig juni 2006, men nu äntligen är det äntligen nära, vad skriver ni inom, jag har en företagsekonomisk uppsats...
    Här är en till som skulle vara klar då. Försöker bli av med sk*ten nu. Själv skriver jag om hur spelarna i Counter Strike känner att de blir bemötta av andra spelare.
  • Mamia

Skulle varit klar 07. Skriver inom bibliotek och informationsvetenskap. Har bf 9 maj, så nu är det bråttom! Förstår inte vart all tid tog vägen! Hur går det för er?

• Kristin85

Har precis varit uppe på opponering med vår c-uppsats. Längtar sååå tills den blir godkänd så att man kan lägga den bakom sig. Tycker inte att det är särskilt kul längre. Läser till sjuksköterska.

• Ankissen

Håller på i slutfasen med min. Lärare - gymnasielärare. Skriver om ungdomars läsning. Ska gå upp med eländet i juni och längtar grymt mycket.

• att vilja
    Mamia skrev 2008-04-14 20:50:50 följande:
    Jepp skriver så tangentbordet glöder. haha. Hur går det för dig? när ska du vara klar?
    för mig går det helt okej. har samlat in allt material och skall börja sammanställa. lämnar in i mitten på maj. själv?
  • att vilja
    Kristin85 skrev 2008-04-14 21:55:25 följande:
    Har precis varit uppe på opponering med vår c-uppsats. Längtar sååå tills den blir godkänd så att man kan lägga den bakom sig. Tycker inte att det är särskilt kul längre. Läser till sjuksköterska.
    Men om ni har opponerat på varandras c-uppsatser är den väl i stort sett färdig? kämpa på. snart är det sommarlov! :)
  • att vilja
    Ankissen skrev 2008-04-14 21:57:44 följande:
    Håller på i slutfasen med min. Lärare - gymnasielärare. Skriver om ungdomars läsning. Ska gå upp med eländet i juni och längtar grymt mycket.
    skriver du examensarbetet eller en c-uppsats?
Svar på tråden vi som skriver c-uppsats. peppa eller gnäll. välj själv!