• Hallonböna

Har ni bakåtvänd bilbarnstol i framsätet? (förutsatt att bilen saknar/har frånkopplad air-bag)

Skriv gärna vilken bil du har och orsak till varför du valt att placera bilstolen som du gjort.
    Ex. I Baksätet för att det är säkrare, eller i framsätet för att det är mer praktiskt etc.

Don´t take life so seriously... it´s not like anyone gets out alive
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni bakåtvänd bilbarnstol i framsätet? (förutsatt att bilen saknar/har frånkopplad air-bag)
  • Jiie

Nej har den i baksätet, mycket säkrare.

Alex 071227
  • kakan 23

Bäbis sitter i baksätet.

• Tummen78

Baksätet, det är säkrare!

• TheMilky

Kommer ha den i framsätet av praktiska skäl. Harvar runt i en 940 -92:a. Ska sambon med kan ungen flyttas bak, men när jag kör min bil själv, vilket jag oftast gör, så vill jag ha den brevid.

• Maddizen

vi har alltid haft sonen mitten bak men flyttat fram honom nu för när syskon kommer behöver den som inte kör vara mer tillgänglig för den lill*
    Hade honom bak bara för att då kan alltid den som inte kör sitta där med honom så slipper den som kör lägga massa tid på barnet som kan störa körningen
    Har en saab 9000cse

**Prinsen Karl-Casper 060516**Bebis i magen BF 080703** vad är du för någon där inne?
  • Maverich

En i framsätet och en i baksätet.

Viktig nyhet: Lakritspucken är tillbaka!
  • Kazeer

Jag sålde min bil i dagarna men i den åkte sonen i framsätet. Det var av praktiska skäl, eftersom det bara fanns framdörrar på bilen. Numera åker han i baksätet i makens bil. Det känns betydligt säkrare.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Maverich

Har en Volvo v70

Viktig nyhet: Lakritspucken är tillbaka!
Svar på tråden Har ni bakåtvänd bilbarnstol i framsätet? (förutsatt att bilen saknar/har frånkopplad air-bag)