• Zeo

Är et bara jag som inte tycker att dessa 3D bilder på foster är söta, fina, vackra, gulliga?

Personligen tycker jag de är groteska och skulle aldrig ta såna bilder själv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 23:28
    De påminner mig om Rumbelstiltskin (stavas?)

• Svar på tråden Är et bara jag som inte tycker att dessa 3D bilder på foster är söta, fina, vackra, gulliga?
  • Tecken

Jag tycker de ser konstiga ut.

• siamusen

Nej, de är väl lite halvroliga och kanske inte direkt sa fina, men de är jäklans hâftiga att göra sjâlv

Här ingar det i rutin-UL sa jag slipper ta stâllning till om jag skulle betala för det eller ej.

• siamusen
    Zeo skrev 2008-04-14 23:28:02 följande:
    Personligen tycker jag de är groteska och skulle aldrig ta såna bilder själv.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 23:28De påminner mig om Rumbelstiltskin (stavas?)
    Rumpelstiltskin är det nog förresten
  • Zeo

ah men jo det bser bättre ut hehe.

Kan ha att göra med att jag var så rädd för Rumpelstiltskin när jag var liten. Så ser jag honnom i vännernas 3D bilder. Blir bara så fel då hehe

• siamusen
    Zeo skrev 2008-04-14 23:36:15 följande:
    ah men jo det bser bättre ut hehe.Kan ha att göra med att jag var så rädd för Rumpelstiltskin när jag var liten. Så ser jag honnom i vännernas 3D bilder. Blir bara så fel då hehe
    Min son sag ut som en krokodilunge, som de ser ut innan käften blir riktigt lang. Finns kort i galleriet om du vill se.
  • vadskajaghetadå

humlansblogg.blogspot.com/2008/03/3d-ultraljud.html

jag har lite bilder här, tycker inte att de är groteska, men det är bara från v 26, då har de ju inget fett på sig, jag var rädd innan jag gick dit att få se nåt som liknande en alien eller nåt läskigt.

men det va inte så farligt.....

• vadskajaghetadå

krokodilungen är såå söt

• vadskajaghetadå

om nån har kollat på mina kan ni väl söga om de också var läskiga eller ej?
    jag har lite bilder på mobilen som jag bara smäller upp framför folk, de flesta säger " vad häftigt"

men ett par har typ ryst till och sagt *brr*

taskig kände jag mig!

• Eisa
    sannispannisen skrev 2008-04-14 23:51:37 följande:
    om nån har kollat på mina kan ni väl söga om de också var läskiga eller ej?jag har lite bilder på mobilen som jag bara smäller upp framför folk, de flesta säger " vad häftigt"men ett par har typ ryst till och sagt *brr*taskig kände jag mig!
    De är ju HELT fantastiska!!!!!!!!!!
  • vadskajaghetadå
    Eisa skrev 2008-04-14 23:56:40 följande:
    De är ju HELT fantastiska!!!!!!!!!!
    HAHAHAHA det var nog att ta i, har du inte sett andras 3d-bilder måntro?
    jag tyckte inte att det var så fantastiska, men det var över förväntan eftersom det var så pass tidigt, och väldigt roligt
  • Cineline

Jag tycker också de ser läskiga ut. Riktigt otäcka. Skulle inte vilja ha sådana på våra barn.

• Kianas Mami

Jag har oxå på våran dotter i mitt galleri..tyckte att det var en fantastiskt upplevelse att få se sitt ofödda barn så..!

• siamusen
    sannispannisen skrev 2008-04-14 23:51:37 följande:
    om nån har kollat på mina kan ni väl söga om de också var läskiga eller ej?jag har lite bilder på mobilen som jag bara smäller upp framför folk, de flesta säger " vad häftigt"men ett par har typ ryst till och sagt *brr*taskig kände jag mig!
    Nej,inte läskiga.Hon ser söt ut faktiskt
Svar på tråden Är et bara jag som inte tycker att dessa 3D bilder på foster är söta, fina, vackra, gulliga?