Vad köper ni för vårskor till era barn (2-4 år) och varför?
Gummistövlar är inköpta, men något mer par vanliga skor behövs nu när snön till slut smälter. Vad köper ni för skor till era barn och varför?
Gummistövlar är inköpta, men något mer par vanliga skor behövs nu när snön till slut smälter. Vad köper ni för skor till era barn och varför?
Min dotter använder Mary Jane skor nu på vårkanten.
Vi går direkt från vinterskor till gympaskor. Sonen har fått ett par goretex gympaskor i år.
Gympaskor
Gympaskor från coop... Billigt o bra då han sliter otroligt på sina skor!
Har köpt ett par Kavat-promenadskor till 2-åringen. Har använt Kavatskor året runt (vinterstövler, promenadskor och sandaler) till alla barnen och tycker att det är bra skor till bra pris.
Dottern har ett par höstkängor (mellankängor) som funkar även denna vår.
Så har hon också ett par promenadskor som också är från förra hösten samt ett par nya gympaskor.
Kängorna medan det fortfarande är kallt i luften, promenadskorna och gympaskorna när det blir lite varmare eller när vi inte ska vara ute utan bara transportera oss kortare sträckor.
Till sommaren kommer hon få sandaler och eventuellt ett par promenadskor till (de gamla räcker nog inte hela sommaren).
Har precis köpt nya gummistövlar och ett par gympaskor i lite kraftigare modell. Är det lite kallare får han ha sina fodrade allvädersstövlar som han även haft under vintern.
Kavat sandaler till sommaren och kavat promenadskor till vår och höst.
Sonen är snart 3 år, hade så här förra året också.
Bra kvalité och absolut värt pengarna.
Edvin som är två år har fått ett par Kavat och ett par gympaskor. Ella ett par gympaskor. Ella är 4 snart och Edvin 2år. Goretex gympaskor är bra!
till vår och sommar köper vi till Greta snart 3 :
gummistövlar ( billiga, växer ju ur dem så fort och har dem inte varje dag),
gympaskor typ pax eller liknande
remsandaler
blir nog "finskor" också
Det var vad hon använde förra året...blir ju inte billigt precis men det går åt...
Ett par gympaskor från Din Sko. Också har hon ett par halvhöga kängor som är som ett mellanting nu mellan vinter- och vårskor.
Min fyraåring har 2 par gummistövlar, ett par höstkängor, ett par promenadskor o två par gympadojor, det går åt!
Ettåringen har kängor, gummistövlar, promenadskor o gympadojor.
Sen har de foppatofflor o sandaler....
ett par rosa och ett par röda Converse skor till tösa 3 år....nice
köpte nya gummistövlar till bonusen på 3 år som han får ha raggsockor nu medans det är lite kyligt ute. ska köpa ett par billiga tennisskor som han får slita på och ha när han är ute och leker och sen ett par lite dyrare och finare om man ska iväg någonstans.
ett par kavat skor får emil o så har han fått ett par adidas gympaskor.
vi har bara kavat till han i riktiga skor så att säga...
Kommer köpa ett helt gäng Vans-sneakers till sonen (2 år och 4 mån) när vi åker till USA, sen har jag köpt gummistövlar från Katvig också.
Promenadskor i skinn, tex. Kavat, Primigi, Superfit etc.
Som ombyte ett par gymnastikskor.
Min yngsta 1,5 år har ett par Kavat höstkängor som han fortfarande kan ha och sedan har han ett par Superfit promenadskor.
Köpte ett par vincent vårskor till min dotter som är 3år... Hon älskar dom..
Just nu alternerar han mellan sina Gore Tex Ecco vinterskor och ett par höstkängor från Vincent eftersom vädret är så opålitligt. Ska köpa gympaskor och sommarsandaler nästa månad. Ett par gummistövlar står på dagis för riktiga slaskdagar när det är varmare.