Hjälp mig med min drömtydning om min döda katt..........
Förra veckan drömde jag en konstig dröm.
Har inte drömt så här mycket innan.
Det är speciellt en dröm jag kommer ihåg.
Förr förra torsdagen fick jag avliva min katt efter att han blivit påkörd på vägen.
Så här var min dröm några dagar senare.
Jag drömde att jag kom hem och i hallen mötte jag min katt Hobbe (rödtabby) fortfarande med krockskador och skjuthål i kroppen (efter avlivningen med gevär).
Han mådde bara bra konstigt nog.
Han åt, drack, tvättade sig och mådde allmänt bra.
Men just det att han fortfarande inte kunde resa sig på bakbenen och alla skotthål i kroppen så överlevde han och kunde leva ett normalt liv sen. (det sista tror jag iaf för sen blev drömmen suddig)
Jag har drömt innan när det varit ett husdjur i närheten och då var det min hund Miljo som oxå blev påkörd men dog då omedelbart på vägen.
Men hennes närhet kunde jag känna, jag hörde henne skälla och springa i sin lina på gården och krypa ner under täcket och lägga sig i min benände eller vid min mage som hon alltid gjorde.
Höra hennes tassar på trappan på höger sida om mig när vi skulle gå till rummet osv.
Det med min hund Miljo förknippar jag med att jag saknade henne ngt oerhört men jag har aldrig drömt om henne vad jag vet utan bara känt hennes närhet som om hon ville säga farväl och för att hon märkte hur jag bröt ihop.
(pratade inte på 2 månader med folk, trots att jag då gick i skolan)
Men nu när jag drömt om min katt Hobbe så har jag stört mig på att jag kommit ihåg drömmen och tyckt att det var läskigt.
Mest för att jag själv fick skjuta min älskling och hur jag vet hur han såg ut när jag begravde honom.
Men varför har jag drömt detta och vad betyder det?
Katt ska tydligen vara bl.a. falskhet.
Men gud hjälp mig.
Min mammas släkting var synsk när hon levde på 50-talet, min mamma såg sin nyavlidna farfar gå på vägen i finkläder samma tidslag som han dog då på 70-talet och jag kände min hunds närhet.
Det roliga med mig, min mamma och vår släkting är det att vi har samma blodtyp och ingen annan har det utan det är bara kvinnor och bara EN per generation som har det.
Jag tror inte på det ockulta alls, men får rysningar när jag tänker på det som är inom vår släkt.