• Cattis86

Har som "mensvärk" och en liten blödning 7 dagar efter ÄL.. kan det vara början början i en graviditet?

Hej på er alla!

Gör en liten ny tråd, eftersom situation är annorlunda nu..

Jag hade ägglossning den 8-10/4, alltså cirka 7 dagar sen..

Idag har jag haft en KRAFTIG mensvärk under hela dagen, och nu när jag gick på toa på eftermiddagen så upptäckte jag en liten, liten blödning.. Nidblödning eller mens, det återstår ju att se.. Men skulle det vara mensen så är den ju väääldigt tidig! Så jag tycker d verkar konstigt..

Och med tanke på att det idag var 7 dagar sen jag hade äl, så vågar jag nästan hoppas på det första.. Eller hoppas jag för mycket? Vad tror ni? Hur har det varit för er?

NU e jag skakis... Vill ju SÅÅÅ gärna att det ska ta sig!!! *längtar*

• Svar på tråden Har som "mensvärk" och en liten blödning 7 dagar efter ÄL.. kan det vara början början i en graviditet?
  • speciers

När ägget fäster kan man få "mensvärk" och liten blödning...

• Anisa

Hej! Är i precis samma situation som dig!! Fick en liten blödning i lördags och ännu mindre i söndags. Har haft lite magvärk också. Hade sista pillermensen som slutade två veckor innan. Skulle vara kul om vi båda följs åt och ser vad som händer! Kramar!!

• Cattis86

Anisa:
    Jag följs jättegärna åt! Vi kan ju fortsätta här i tråden. Håller tummarna för dig!

• emcjoh

Implantationen kanske? stavas det så? När ägget fäster i livmodern kan kännas.

• Cattis86

emcjoh:
    Ja, d e d jag misstänker.. och hoppas på så innerligt!
    Men jag vågar inte hoppas för mycket än.. D e därför jag undrar vad ni andra tjejer tror

• emcjoh

Har fått tre barn själv, med två av dem märkte jag det du beskriver. Håller tummarna att ni är gravida som ni önskar

• Cattis86

emcjoh:
    Tack för stödet och peppning, det behövs nu! Är sååå skakis..

• Anisa
    Cattis86 skrev 2008-04-15 15:11:36 följande:
    Anisa:Jag följs jättegärna åt! Vi kan ju fortsätta här i tråden. Håller tummarna för dig!
    Detsamma säger jag till er!
  • Evie

Catta3 - precis så hade jag det. 6 dagar efter äl fick jag ont och en liten blödning - jag var gravid! (Slutade i mf, men det gör der inte för dig )

Svar på tråden Har som "mensvärk" och en liten blödning 7 dagar efter ÄL.. kan det vara början början i en graviditet?