• Svar på tråden Electrolux handdammsugare bra/dålig?!
  • principisessan

vet inte om just denna men när jag var liten hade vi en handdammsugre i vår husvagn, och den funka ju bra för små ytor men inget som man skulle ha städat en hel lägenhet med.. vet inte om denna är annorlunda o större kanske..?

• AnnaGBG

Skitkass är den! Men snygg! ( Hoppas att vi menar samma - din länk funkade inte )

• Leaaa

jag har redan en annan men den har inget skaft, den är bra och vi använder den dagligen. denna med skaft lockar men jag undrar om det är nån kraft i den. i butiken hade dom inte nån som man kunde prova

• AnnaGBG
    Leaaa skrev 2008-04-15 22:02:31 följande:
    i.pricerunner.com/prod/17_15_11_3_991129l/Ele...provar å länka en bild nu...
    Ja, det är samma. Nej, den är verkligen inte bra! Den får inte ens upp brödsmulor. Då suger själva handdammsugaren bättre men med skaftet på är det bara meningslöst.
  • JAG är BÄST

Jag kör ehla huset med den

Kanon!!!
    Men i sista rummet börjar den slöa till lite , men då har jag kört den på högsta effekt, samt nästan 110kvadrat.

• NeA 84

självaste den lilla damsugaren är ok. den funkar bra. men hela med skaft å så tycker jag är värdelös. har försökt damsuga grus/sand i hallen, men den bara skvätter runt allt. å har man den på högsta sugnivån så tar batteriet slut fort.

kämpar mig ner i vikt
  • Popflickan

Nej! Den är jättedålig, vi sålde vår! Fast då kändes det som om jag lurade på dem en vara som inte var bra...

Tar hellre fram den stora dammsugaren!
    Men den är ju inte lika snygg!

• Big smile

Vi är nöjda med vår
    Använder den framförallt i kök och hall!

Svar på tråden Electrolux handdammsugare bra/dålig?!