• Pink Muffin

Markiser från Rusta?

Ser att Rusta har bra priser på sina markiser, men hur är dom i kvalitén?? Bleks dom snabbt eller blir mögliga??

♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080706 ♥
  • Svar på tråden Markiser från Rusta?
  • Lisfadet

Vet inte hur kvaliten är, men en av våra grannar har satt upp markiser från Rusta i år och de ser lite plastiga ut tycker jag.

• Pink Muffin

Mmm... jag har kollat runt lite och tror vi får lägga lite mer pengar. Verkar inte vara nån vidare kvalité!!

• grynet80

De blåa bleks lätt annars är de helt ok!!

• Zenobia

Såg att Öb hade bra pris förut också på markiser, vet inte hur dom är bara. Bara ett tips att kolla där.

• Lineri07

rustas markiser har jag kollat på och de ser billiga ut...öb:s har jag ingen erfarenhet av tyvärr

• Clanica

Rusta skulle inte jag våga mig på. Tycker hela affären består av skräp!

• Lisfadet

Vi ska beställa från Skånskabyggvaror. www.skbv.se
    Har vänner som har beställt därifrån och de är jättenöjda!
    Desstutom har de fri frakt i hela landet!

• Feffie

Skulle aldrig heller köpa markiser på Rusta! En bekant gjorde det och efter ett år var de bleka och fula.

Mtt råd; LÅT BLI :)

• AnnaGBG
    Lisfadet skrev 2008-04-22 13:13:31 följande:
    Vi ska beställa från Skånskabyggvaror. www.skbv.se Har vänner som har beställt därifrån och de är jättenöjda!Desstutom har de fri frakt i hela landet!
    Ja, jag kan också rekommendera dem. Har inte beställt markiser därifrån ( än ) men andra saker. Och många andra jag känner har handlat från dem. Billigt, bra och snabbt.
  • Pink Muffin

Vi har lagt ner tankarna på Rusta-markiser och håller istället på som bäst att bestämma oss för vilket tyg vi ska ha hos en av dom lokala markistillverkarna. Inte billigt, men förhoppningsvis mer bekymmersfritt!! .-D

• huggan

jah´g köpte på öb.. rena skräpet

Svar på tråden Markiser från Rusta?