Hur blir jag av med mina celluliter?
någon som har tips på hur man blir av med dessa "j'vlarna"? :P
Har massa på rumpa och lår men vet ej hur jag ska gröa för att bli av med dom =(
någon som har tips på hur man blir av med dessa "j'vlarna"? :P
Har massa på rumpa och lår men vet ej hur jag ska gröa för att bli av med dom =(
Det blir du inte...
En kompis sa till mig att det är inte celluliter, det är skrattgropar. Alltså ett tecken på att underlivet haft roligt
Men tyvärr dom är nog där för att stanna....
Du kan inte bli av med dem men du kan göra de mindre synliga. Testa torrmassage innan dusch, därefter massera i duschen från fötterna upp till rumpan. Smörj in dig i en fet lotion efteråt så du inte blir torr. Blodcirkulationen gör att det blir bättre med celluliterna, de kommer att synas mindre. Försök oxå att röra på dig å drick mkt vatten! Har själv lyckats!
Bullshit! =) Det går visst att få bort celluliter/eller göra så att dom inte syns!! Har själv lyckats med detta flera gr!
Viktigaste är att gå ner i vikt! Träna och drick vatten. Sen finns det en massageapparat som typ dammsuger kroppen och den är verkligen skit effektiv!!! =)
Loreals cellulit kräm är också bra!!
vad är det för massagemaskin ?
jag har pendlat 15 kg hit och dit ett antal gr!! LPG tror jag att maskinen heter!
och nu ska jag ner 17 kg !!! Har massor av celluliter men dom ska väck nu!
Ska ta en herbalife drink varje lunch! Dricker två liter vatten. Börjar alltid med en detox kur från hälsokostet som man blandar i vatten. (man äter normalt, förutom lunchen)
Sen köper jag loreals cellulitkräm och masserar varjde dag...... lpg maskinen tar jag ifall det måste...... Styrketräning är jätte bra.
anonym har du prövat cellulitbehandlingar som lpg??
Jag är smal men har ändå celluliter, så för mig hjälper det inte att gå ner i vikt.
Det finnns ju massa cellulitcremer, hjälper inte dom nåt?
Man behöver inte vara överviktig för att få celluiter.
Jag är smal,väger ca 52-55 kg och har allt litegrann,dock är det inget som stör mig då de knappt syns så dom får allt vara kvar
Nej har inte provat LPG
Har hört av andra att krämer ska hjälpa. De tar inte bort dom, men de gör att huden på något sätt svullnar upp lite tillfälligt, så groparna syns mindre pga det. Men så fort man slutar med dom syns ju groparna igen såklart
celluliterna krymper av olika behandlingar!