• Anonym (Getingen)

Ärligt tjejer, smala eller stora killar?

Vad tar ni hellre tjejer? En kille som är 190 lång och väger 75 kilo eller 100 kilo?

• Svar på tråden Ärligt tjejer, smala eller stora killar?
  • MammasälskadeMinna

det beror på om dom 100 kilorna är fett eller muskler?

• Skimra

Absolut 100 kilo. Men 75 kan fungera oxå i värsta fall .

Allt handlar ju om propotionerna men jag föredrar nog 100 kilos killen. Jag har ganska svårt för "magra" killar.

• Valkyriah

Den på 100 kg.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (Getingen)

75 kilo eller 100 kilo, båda har ungefär lika mycket fett som muskler. Normaltränad kille typ =)

• Imox

en mitt i mellan
    inte för msla o inte för stor..
    men har haft både en karl på typ 60kg o en på 100 kg strecket..
    bästa e nu på 80 lagom runt 170 kanske
    sen beror det ju på kan vara en kille på 100 kg som e 150 o bara "tjock" eller en som e lång o har muskler..

men kan tänka mig utseende mässigt så e någ den som väger 75 kg o 190 lång väldigt smal då skulle jag nog föredra en lite  större karl

• Anonym

Om en kille är 190 cm och väger 100 kg så är han inte speciellt "stor" Har en kompis som ser ut så och han är jättesmal. Består väl iof av bara muskler.

• Mephala the ranger

75 kilo alla gånger! Finns inget sexigare än smala lååååånga killar. =)

• MammasälskadeMinna

100 kilo då.

• iloniz

Löjlig tråd!!!! Jag menar det spelar för fan ingen roll om man älskar personen... Sen så väger väl muskler en hel del!!! Eller ur!!!! Så vad har vikten med kroppsform att göra?
    Menar du smal eller tjock så säg det i stället!!!
    Blir så irreterad... tänk på att det kan finnas de med dåligt självförtroende som kikar in här o så sitter nån o säger att de inte duger för de väger för lite eller mycket!
    Det är det som finns inuti en människa som räknas.... FAKTISKT!!!

• Anonym (Getingen)

Var mest en ironisk härmapning på tråden som frågade ifall killar ville ha en stor eller smal tjej....

iloniz skrev 2008-04-16 13:56:55 följande:
    Löjlig tråd!!!! Jag menar det spelar för fan ingen roll om man älskar personen... Sen så väger väl muskler en hel del!!! Eller ur!!!! Så vad har vikten med kroppsform att göra?Menar du smal eller tjock så säg det i stället!!!Blir så irreterad... tänk på att det kan finnas de med dåligt självförtroende som kikar in här o så sitter nån o säger att de inte duger för de väger för lite eller mycket!Det är det som finns inuti en människa som räknas.... FAKTISKT!!!
Svar på tråden Ärligt tjejer, smala eller stora killar?