Köpa/bygga sandlåda
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en sandlåda att ha på tomten? Eller det kanske är något man måste bygga själv?
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en sandlåda att ha på tomten? Eller det kanske är något man måste bygga själv?
COOP bygg har! Såg i reklamblad, tänkte själv åka dit o köpa en!
Åhh vad bra! Vad kostade den?
K-Rauta har också... tror att dom hade två modeller låg på ca 500:-/st om jag minns rätt.
Vi köpte en på K-rauta, en jättebra modell med ett lock som blev två bänkar när man fäller upp.
PÅ COOP kostade de bara 200-350kr beroende på modell. Superbra pris!
Var köper man billig sand? Vi fick sandlådan av grannen och håller nu på att gräva (jisses vad tungt det är med jord ).
Den har vi också tänkt att köpa!
Tror det är Cheapy som har en jättefin med tvådelat lock och när man fäller upp locket så blir det som en liten bänk att sitta på. Kostade cirka 300:- förra säsongen
Den på coop såg fin ut! Tack för hjälpen!
Sand borde väl finnas.. ja var? Bygghandel? Något gräv och grus företag?
Sand finns på t ex Hornbach om man vill köpa i säck. Det blir billigare att köpa från ett grustag. Köp riktig sandlådesand, för annars är det svårt att bygga med den.
Vart köper man riktig sandlådesand?
Den som de har i säck på Toys r us verkar sån som man inte kan bygga med eller göra kakor om den inte är blöt om ens då?
vi åkte ut till något stort "grusställe" med vårat släp. Där tog en traktor i sand med skopan, gick på nån minut och biligt var det med