• Hannah76

Någon som vet några privata hyresvärdar i Västerås? Eller hur man på bästa sätt få ta på en lägenhet?

Är i stoooort behov av en lägenhet i centrala Västerås, står i kö hos mimer, har fått erbjudanden men någon har alltid stått lite längre i kö.

Är det någon som har ett tips till oss?

• Svar på tråden Någon som vet några privata hyresvärdar i Västerås? Eller hur man på bästa sätt få ta på en lägenhet?
  • Dessie

Kan du kanske tänka dig att bo 3 mil söder från Västerås = Enköping?
    Kolla isf på www.ehb.se

• mjukisvicki

gå in på www.bostadvasteras.se där annonserar alla privata och små hyresvärdar. men mitt inne i centrala är svårt om du ska ha hyres. om du inte vill ha de nya lgh men dom är svindýra

• Hannah76
    Dessie skrev 2008-04-16 17:42:56 följande:
    Kan du kanske tänka dig att bo 3 mil söder från Västerås = Enköping?Kolla isf på www.ehb.se
    Hehehe. Nja.. Iof är det väldigt fint i Enköping, men det passar inte just nu. *L*
  • Hannah76
    mjukisvicki skrev 2008-04-16 17:44:15 följande:
    gå in på www.bostadvasteras.se där annonserar alla privata och små hyresvärdar. men mitt inne i centrala är svårt om du ska ha hyres. om du inte vill ha de nya lgh men dom är svindýra
    Jo jag är anmäld där med. Sökte en lägenhet, men de ville inte ha barn i huset.. Så då gick det ju inte. Typiskt.
    Det finns ju en hel del hyres i city, men det är lite svårt att ta reda på vem som äger husen.
Svar på tråden Någon som vet några privata hyresvärdar i Västerås? Eller hur man på bästa sätt få ta på en lägenhet?