någon som läst Hälsa, hälsovägledning o friskvård?
Vad tyckte ni om utbildningen o vad jobbar ni med idag?
Vad tyckte ni om utbildningen o vad jobbar ni med idag?
jag har läst till friskvårdskonsulent!
Trivdes super bra och det är en utb som man har STOR nytta av livet vare sig man jobbar med det eller inte.
själv jobbar jag som usk idag, gick tillbaka till mitt gamla jobb, för JAG kände att jag behövde mer om jag skulle kunna jobba med det jag vill (att få tillbaka sjukskrina på ett bra sätt)
Är lite inne på att läsa det men tycker att pappren jag fick hem besktiver dåligt vad det är man kan jobba med sen, Hälsa o så förstår jag ju
men speciella jobb.
det är väldigt svårt att beskriva vad man kan jobba med, man kan jobba på så otroligt många olika sätt, på skolor på företag på sjukhus, privat, eget företag.
just den "känslan" som du har gör att jag vill ha mer kött på benen, har själv nyss bestämt mig för att läsa till arbetsterpeut och ha friskvården som en inriktning.
har med funderat på arbetsterapeut, står lite mellan det o hälsa, hälsovägledning o friskvård. men ska leta vidare lite bland utbildningarna o se om det finns något annat liknande
jag ångrar absolut inte min fvd utb, men jag hade kanske inte gått den omvägen idag!
Det låter intressant det där.. Kan ni länka nåt om det där???
Vet ni någon sån där hälso/friskvårdsutbildning som man kan låna av csn??
min fvdutb fick jag csn för!
jag gick i olofström, vet inte om den finns kvar tyvärr prova att söka på den.
vet att det finns en i höör
Den jag kanske ska söka till, är så osäker än finns i Uddevalla
Läste Friskvårdsterapeut i Göteborg GGI och den får man CSN och att även arbetsförmedlingen kan betala den om man är arbetslös vill säga.
fort...
Den är ju i alla fall nära och väldigt bra.
Hur många år var den?
vad jobbar du med nu?
Den är 1 år med fördjupning. Har jobbat på SPA innan med hälsobehandlingar och massage. Har valt att vidarutbilda mig till Beteendevetare just nu, vill jobba djupare med hälsa och rehabfrågor.
Min var oxå på 1 år!
2 år är den KY utbildningen i uddevalla