Bra tips på present till årsdag
Hej!
Sambon & jag har snart femårsdag och jag har en present till henne men vill gärna ge henne något mer. Någon som har tips på bra eller roliga presenter? Obs, ej smycken!
Hej!
Sambon & jag har snart femårsdag och jag har en present till henne men vill gärna ge henne något mer. Någon som har tips på bra eller roliga presenter? Obs, ej smycken!
Bästa tipset: Var lyhörd för vad hon pratar om! Där finns nog det bästa om du vill ha en bra present. Man är ofta bra på att nämna saker som man vill ha men kanske inte har råd/lust/ork att köpa just då.
Roliga presenter... Biljetter till nåt kul plus middag?
Gillar hon att pyssla och scrappa/göra kort? Några charmiga stämplar (eller annat pyssellikt) som passar med er och er 5-årsdag?!
Har tyvärr inga bättre idéer så här dags dock...
Någon med tips?
Jag tyckte javaladys förslag var bra. Framför allt att göra ngt kul tillsammans, kanske en konsert, teater eller något? Det skulle i alla fall göra mig jätteglad.
Vi tog in på hotell en natt. Inte långt hemifrån och som sagt bara en natt, men det är sån där vardagslyx som man måste unna sig!
I fall ni dessutom har barn så kan det ju vara jätteskönt att bara pyssla om varandra en stund
Tack för tipsen. Samvaron är redan fixad och en fin present, det är mer att jag vill ha tips på ytterligare en present.
Någon mer?
Vill inte verka tjatig men det måste väl finnas fler som har bra tips..tror att ni är många därute. Kom igen nu!