• mrs Elliott

rumpbilder

vad många brudar här som har bilder på sina rumpor...vad säger era karlar om det? om ni har några.

• Svar på tråden rumpbilder
  • skorpionen80

Tror du verkligen det är deras egna rumpor?

• Ellekan

Åh, jag har varit så elak att jag tagit för givet att det inte är deras rumpor...

• MARIA99

Tror inte så många av dem har på sina egna sas

• mrs Elliott
    Svar på #3
    hi hi..undrar hur det skulle se ut om alla la upp bilder på sina egna rumpor..med celluliter och allt.tror jag ska göra det.
  • JessicaAcissej

Jag tror faktiskt jag måste byta avatar och visa ännu mer vem jag är än vad jag redan gjort med min text och mina ord...

(Det finns nog några som redan vet vem jag är, framför allt i andra trådar... )

Den avatar är en bild på MIG.... Som jag brukar ha som avatar... Eller mig... Delar av mig.. *s*

Och ja - Min man vet att det är den bild jag brukar använda den och han blir faktiskt enbart stolt över att ha en fru med snygg kropp och som också vågar visa den...

Om man nu har sin egen rumpa på bild - Vad är det för stor sak... ?? Det är en bild.. På en rumpa... Det är ju inte så att man visar upp hela musslan med allt vad det innebär... Eller hur.. ?? Vad är det som är så farligt och konstigt med det... ?? Låt de som vill det göra det och sitt inte och fundera så mkt på det..

• JessicaAcissej

Så.... Nu är jag mig själv...

• T T

Vi lånar rumpor..Ibland har man sin egen och ibland lånar man..Min man har inget emot oavsett hur mycke jag skull visa upp..

• Anonym (kääär)

T T skrev 2008-04-17 16:51:35 följande:

Vi lånar rumpor..Ibland har man sin egen och ibland lånar man..Min man har inget emot oavsett hur mycke jag skull visa upp..
    Attans TT. E den lånad?? Jag som satt å fundera på att gifta mig med dig
  • T T

Ja den är lånad

Anonym (kääär) skrev 2008-04-17 16:55:07 följande:
    T T skrev 2008-04-17 16:51:35 följande:Attans TT. E den lånad?? Jag som satt å fundera på att gifta mig med dig
  • Valkyriah

Rumpor är fina ju
    Nej,det är inte min rumpa men tycker inte det är hela världen om någon skulle ha det.
    Lite naket kan ju aldrig vara fel

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • mrs Elliott
    Svar på #5
    oj då trampade jag på en öm liten skinka där eller ?
    varför lånar ni rumpor?? ha,ha!...är inte upprörd alls tycker bara det är fånigt.
  • T T

Tur att inte alla har samma åsikt

mrs Elliott skrev 2008-04-17 18:40:51 följande:
    Svar på #5oj då trampade jag på en öm liten skinka där eller ?varför lånar ni rumpor?? ha,ha!...är inte upprörd alls tycker bara det är fånigt.
  • Bempa

Gillar rumpa ju. Ibland dyker min egen upp, men oftast är den lånad
    Jag är den första utav rumpor, då jag fick veta för nåt år sen att i vissa delar av sverige, så kallas röven för bempa. Sen dess har jag haft rumpbilder

• W W

nu råkar jag vara singel men hade jag en kille så har väl inte han med att göra vad jag väljer att ha för bild

I smile because you?ve all finally driven me insane
  • mrs Elliott

Jag tror min karl skulle bli mycket fundersam om jag la upp en bild på min rumpa här...och om han la upp en bild på sin magra stjärt på sin spel -sajt skulle jag nog tro att han blivit galen...
    Visst är det fint med naket,sen gör det väl inte ont att de få grabbar här inne ser dem och tror att de är era egna rumps? he,he....

• JessicaAcissej

mrs Elliott skrev 2008-04-18 10:17:17 följande:

Jag tror min karl skulle bli mycket fundersam om jag la upp en bild på min rumpa här...och om han la upp en bild på sin magra stjärt på sin spel -sajt skulle jag nog tro att han blivit galen...Visst är det fint med naket,sen gör det väl inte ont att de få grabbar här inne ser dem och tror att de är era egna rumps? he,he....
    Men vad finns det att bli fundersam över.. ?? Det är ju bara en bild, inget annat...
  • Anonym (Kaffedraken)

Också funderat på detta. Ser ofta tjejer/kvinnor på facebook och på dejtsidor som fotat sig själva i tajta kläder, som visar rumpan.

Är det för att visa dom nya, fina kläderna som hon har köpt?

Jag tycker att många av dom här tjejerna är jättesexiga, jag älskar deras former.
    Vad tycker tjejer om att män tycker att såna bilder, på rumpor, är sexiga?

Svar på tråden rumpbilder