• Anonym (undrar)

Någon som varit med om att killen har rakat sig?......

Har träffat en ny kille. Det är en grej som stör mig, han rakar sig nämligen under armarna???!!! Det är så osexigt! Någon som varit med om detta o varför gör han det? Är det pga svett eller?

Min förra kille brukade raka sig där nere o det var bara sexigt tyckte jag men detta är det ju bög varning på, eller är det jag som är knäpp??

• Svar på tråden Någon som varit med om att killen har rakat sig?......
  • MILFilicious

Haha det har jag aldrig varit med om .
    Han är väl bara fåfäng ;) fråga honom.

• Don38

Haha.. du är nog knäpp !!!!

• Anonym (undrar)

Nej men ärligt!! Är detta vanligt??

• MILFilicious

Jag tror knappast att han är bög :P Det är faktiskt många killar som rakar sig under armarna.

• KalleKn

Anonym (undrar) skrev 2008-04-17 19:01:53 följande:

Har träffat en ny kille. Det är en grej som stör mig, han rakar sig nämligen under armarna???!!! Det är så osexigt! Någon som varit med om detta o varför gör han det? Är det pga svett eller?Min förra kille brukade raka sig där nere o det var bara sexigt tyckte jag men detta är det ju bög varning på, eller är det jag som är knäpp??
    Vänj dig... det är inne, snart lika vanligt som att tjejer rakar sig där nere.
  • Nyfiken gul

Myyyyycket vanligare än man tror.. även killar vill piffa till sig och bry sig om hur dom luktar o ser ut och det finns många killar som inte vill ha håriga armhålor för att dom helt enkelt tycker det är äckligt o ofräscht precis som vi tjejer tycker.....

låt han hållas tycker jag o njut av att slippa svettäckliga armhålor...

• Anonym

jag har varit med om det.....min man gjorde det då vi va gifta..det va jag som tipsa om det då han tyckte håren störde honom så sa jag trimma,dels störs du inte av dom o dels så är det mkt fräshare.....

jag tycker inte det finns nån bögvarning i det...utan din nyakille kanske tycker det är fräshare...

• Aquila

Min man har rakat sig under armarna i flera år nu. Tycker att det luktar mindre och det har han ju rätt i. Men han är ju inte inte lika noggrann och frekvent som mig. Uppskattar dock hans visst mått av fåfänga eller ska man kalla det renlighet kort och gott Glad

• Anonym (me)

Min man har aldrig rakat sig helt under armarna, men han ansar så att det ingte ska " hänga ut" utanför t-shirtärmen plus att han ansar längden. OCH han är inte bög!!!Skrattande

Det kan ju helt enkalt vara så att killen du har känner sig ofräsch med hår därunder, precis som jag och många andra tjejer känner sig ofräscha med hår på benen. Det är ju något han föredrar att göra och det är inte ett dugg omanligt för det, många killar har ju en viss metrosexuell framtoning.

• Anonym (eh)

Jag tycker du reagerar normalt. Killar som rakar sig under armarna är nog LITE fjolliga, oavsett vad folket på FL säger :)

Svar på tråden Någon som varit med om att killen har rakat sig?......