Luktar rök i hela vår lägenhet...... bläää
Tur att vi snart flyttar för jag håller på att bli tokig. När vi flyttade in hit i lägenheten för ett år sedan, luktade konstant rök i trappuppgången och där låg även aska i trappan ifrån cigaretterna. Det är grannen som röker i trappuppgånger har vi kommit på, mött honom en gång med cigarett i handen.
Tycker det är så fruktansvärt dåligt att röka i trappuppgången, varför ska andra människor få störas av cigarettröekn? Till saken hör att det inte är så värst isolerat och väldigt tunna dörrar från lägenheterna och ut till trappan, alltså nu på senaste dagarna har tom det börjat lukta rök i vår lägenhet och det är så jäkla äckligt.
Just nu sitter jag är, grymt irriterad i en lägenhet som det luktar rök i både hall och vardagsrummet, + att jag har svårt att få luft pga astma. Men att han röker i sin lägenhet stör inte andra men i trappan. Ibland ser det ut som det ligger ett moln av rök över hela trappuppgånen.
Usch nej flyttar in i vår nya marklägenhet om knappt en månad och det ska bli så skönt att slippa stanken.
Var bara tyvungen att gnälla av mig lite.