• Andreas tjej

Vad skulle ni fråga er kompis kille...?

Min kompis har träffat en kille som jag är rätt nyfiken på.
    Jag sade att jag gärna ville veta mer om honom och han sade att det bara var att maila över en lista så ska han svara bäst han kan ;)

Bara för det så kommer jag inte på vad jag vill svara och skulle nu behöva lite hjälp.

Vad skulle ni vilja veta om er bästa kompis nya kille?

• Svar på tråden Vad skulle ni fråga er kompis kille...?
  • dio

jag skulle nog inte fråga något alls utan träffa honom (och bästa kompisen) och få en egen uppfattning om honom. På så sätt slipper du framstå som den galna (hemska) bästa kompisen

• Tecken

Ålder?
    Sysselsättning?
    Skostorlek?
    Favoritfärg?
    Hobbys?
    Favorit maträtt?
    Favorit-Fraggel?

Särskilt den sista frågan är viktig, för är det så att han inte kan sina Fragglar, då är det ju ingen bra kille Blanda seriösa frågor med oseriösa, det lättar upp lite.

• lollisen

Blev snurrigt för mig nu..

Din bästa kompis, som är kille, har träffat en ny kille?

Vad du vill veta om honom? ja, vad vill du veta om honom? Vad han jobbar med? Hur han ser ut? Jag vet inte..

• Andreas tjej
    Tecken skrev 2008-04-17 19:54:13 följande:
    Ålder?Sysselsättning?Skostorlek?Favoritfärg?Hobbys?Favorit maträtt?Favorit-Fraggel?Särskilt den sista frågan är viktig, för är det så att han inte kan sina Fragglar, då är det ju ingen bra kille Blanda seriösa frågor med oseriösa, det lättar upp lite.
    Klockrent!
    Mer tack!
  • Andreas tjej
    lollisen skrev 2008-04-17 19:55:30 följande:
    Blev snurrigt för mig nu.. Din bästa kompis, som är kille, har träffat en ny kille? Vad du vill veta om honom? ja, vad vill du veta om honom? Vad han jobbar med? Hur han ser ut? Jag vet inte..
    Nej, min bästa kompis är tjej och hon har träffat en ny kille.

Jag tänkte att frågorna skulle vara lite roliga och lättsamma för att lätta upp stämningen...
  • lollisen

Andreas tjej skrev 2008-04-17 19:57:26 följande:

Nej, min bästa kompis är tjej och hon har träffat en ny kille.Jag tänkte att frågorna skulle vara lite roliga och lättsamma för att lätta upp stämningen...
    Okej.. Så det var hennes nya kille som ville att du skulle maila över frågor? *känner mig relativt osmart just nu*
  • Familj Amstaff

ja fattar inte heller skratt *trött*

• Andreas tjej
    lollisen skrev 2008-04-17 19:58:46 följande:
    Andreas tjej skrev 2008-04-17 19:57:26 följande:Okej.. Så det var hennes nya kille som ville att du skulle maila över frågor? *känner mig relativt osmart just nu*
    Svar: JA!
  • sakoline

Om jag fick fråga min nye killes kompis :)

Jag skulle fråga sånt man inte får reda på ibörjan
    Hur det tog slut med hans förra flickvän
    Hur han varit med förhållanden förut
    Hur han mot sina vänner till skillnad från kvinnor

Men nu ska du fråga kompisens kille...

jadu
    Varför, egentligen?

• Andreas tjej
    sakoline skrev 2008-04-17 20:01:38 följande:
    Om jag fick fråga min nye killes kompis :)Jag skulle fråga sånt man inte får reda på ibörjanHur det tog slut med hans förra flickvänHur han varit med förhållanden förutHur han mot sina vänner till skillnad från kvinnorMen nu ska du fråga kompisens kille...jaduVarför, egentligen?
    Allt det där vet jag redan.
    Dessutom känns det lite "tungt" att fråga det via mail.
Svar på tråden Vad skulle ni fråga er kompis kille...?