Klippa ringen, vart?
Ja ja måste klippa bort mina ringar då ja gått upp lite mycket i vikt utan att märka de på ringarna. vart kan man vända sej?
Ja ja måste klippa bort mina ringar då ja gått upp lite mycket i vikt utan att märka de på ringarna. vart kan man vända sej?
Jag gick till en guldsmedsaffär
då går ja in där ja köpte dom imorgon.
Vill inte då det är giftemålsrungen och ringen ja fick av gubben första helgen vi träffades=/
Eller låt dom va på tills du går ner i vikt igen?
Går det inte ens att kyla finger och dränka den i olja och försöka lirka bort ringen/ringarna?
Guuud skulle gråta floder om jag skulle behöva klippa min ringar
Stasar ringarna gör du klokt i att klippa dom.
Jag bestämde tidigt att jag skulle behålla min älskade förlovningsring på under min graviditet, "den går alltid att få av med lite olja" tänkte jag, men icke! Blev tvungen att klippa av den, det syntes men kändes inte att den stasade men när jag väl fick av den hade jag inbuktning och märke i flera veckor efteråt.
det är e mej stör dom inte. men har fåt tjobb på resturang nu och måst få bort dom=/ får ju inte ha dom under handskar ens=/
ja ja gråter floder o fler lär de bli.
har testat kallt vatten me olja, varmt vatetn ja allt o inget går man ser verkligen hur det tar emot=/
För min man satt ringen fast en gång. Han fick panik då fingret börja bli blått så han tog själv en tång och klippte av den. lämna sen in den för lagning.