• Bananen

*För att göra en lång historia kort: Jag

För att göra en lång historia kort:

Jag har inte haft egen mens sedan jag slutade med p-piller i augusti. Har ätit Gestapuran 3 ggr och fått mens 1 gång av det och en gång blödde jag bara litegrann.

10-14 maj testade jag min första kur med Pergo (började direkt när jag fick dem pga att jag inte har någon mens) och har nu börjat gå upp i vikt. Detta är mycket frustrerande! Jag är 1,74 och brukar väga runt 59 kg elelr strax under men har sedan jag åt Pergo inte varit under 60 kg. Igår kväll vägde jag 61,7!! Vad är det som händer??

• Svar på tråden *För att göra en lång historia kort: Jag
  • Luddis

Ja en av biverkningarna av Pergo kan ju vara just viktuppgång.
    Jag har int eännu påbörjat min första kur , men ska snart.Så kanske samma sak händer mig ....
    Men kanske går det tillbaka igen för dig.
    Tränar du någonting?
    Jag har tänkt att jag borde klara mig utan viktuppgång ifall jag fortsätter med mina löpturer + spinningpass...men man vet ju aldrig.
    Å andra sidan blir vi gravida så kommer vi att öka i vikt ändå
    Kram Luddis

• Spinnaren

Jag har också gått upp i vikt sen jag började spraya Synarela! Det är bara att fortsätta röra på sig. Som sagt om vi blir gravida så kommer vi att öka i vikt ändå, men det blir roligare då

• ElinPeelin

hej, jag gick upp mkt i vikt när jag åt Pergo (4 kurer) men det verkade vara vätska för såfort jag slutade så försvann det *som tur var*

• Spinnaren

Hej
    Jag tror min viktuppgång också beror på vätska..för jag har aldrig varit så fladdrig eller hur jag nu ska förklara!

Svar på tråden *För att göra en lång historia kort: Jag