erfarenhet av billig symaskin
tänkte köpa en liten billig symaskin...men tänkte höra om det är värt pengarna att köpa en på öb, jula ikea eller så...nån som har en billig symaskin..hur är den???
tänkte köpa en liten billig symaskin...men tänkte höra om det är värt pengarna att köpa en på öb, jula ikea eller så...nån som har en billig symaskin..hur är den???
Jag fick en Yamata (troligtvis köpt på ICA MAXI el dyl) i trettioårs-present...har kämpat som ett djur för att få den att fungera felfritt, den spänner inte undertråden så det ser ut som ett fågelbo när man sytt.
Jag vet inte hur IKEA, Julas eller så fungerar...
Efter 6 års kamp gav jag upp och nu har jag köpt ett rabatterat utställningsexemplar på en symaskinsaffär, fick samtidigt massor med råd och hjälp och den fungerar klockrent (tom min mamma har lånat den och är nöjd . Hoppas någon annan skriver som har andra erfarenheter. Lycka till!!
köp hellre än begagnad isf. Har jobbat i symaskinsbutik så vet :P Pfaff är ett bra märke, jag har en och inte haft problem alls med den. Finns ju billiga och dyrare modeller på den med, jag köpte en medelvariant, mer sömmar än bara raksöm men inte en som syr själv :P