Prins albert (penispiercing)
Någon som gjort en sådan här Prins Albert piercing? Har funderingar på göra en men hur ont gör det egentligen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-18 11:31
och tjejer tänder ni på penispiercingar?
Någon som gjort en sådan här Prins Albert piercing? Har funderingar på göra en men hur ont gör det egentligen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-18 11:31
och tjejer tänder ni på penispiercingar?
Har en mycket god vän som har en sån och han hävdade att han blev förvånad av hur lite ont det gjorde.
Om vi bortser från det onda, hur praktiskt är det egentligen?
kan inte säga för er karlar men jag har gjort en intimpercing o jag tyckte det inte kändes alls gjorde ondare att ta hål i örat
Har haft en pv som hade en pa. Mina erfarenheter var ju att det inte alls var skönt. Men det kan ju helt klart bero på att ringen var mycket större än hans snopp....
vill du just ha en prins albert annars finns det bättre alternativ tycker jag
min sambo har en sån och jag tycker det är riktigt hett och jag tycker att det gör det skönare med den ;) han har dessutom töjt ut lite med en större ring än den han hade från början. så jag rekomenderar det :)
prinsalbert e lite läskiga haha tycker att penisen ska vara fri men pungpercing kan vara coolt..
PA är snyggt, speciellt på en omskuren.
snyggt!! o tänder helt klart på det
Som naturist ser jag en del intimpiercing på sommaren...det är gött
Vad är en Prinsalbert?
sambo i sumpan skrev 2008-04-18 19:55:09 följande:
Skiljer mig från mängden: Jag tycker inte det är fint och blir äcklad när jag ser en (förlåt).
Tur att smaken är som baken
Oj,oj,oj... en töjd PA är toppen.
Min kk har en och det är helt underbart.
Är tjej men mår ändå nästan fysiskt illa när jag tänker på smärtan det måste innebära. Tror inte jag skulle tända på det, men smaken är ju som baken och tur är väl det .