• Anonym (Lipo)

Någon som gjort Lipolys behandling?

Jag vill göra en lipolys behandling på mina lår. Jag har googlar på detta och fått fram kliniker mest i Stockholm. Adam och Eva tex. Men jag undrar om någon vet var man kan göra denna behandling runt Malmö området resp. Skåne?

Skriv gärna om ni gjort en sådan lipolys behandling och hur det blev. Tacksam för svar

KRAM

• Svar på tråden Någon som gjort Lipolys behandling?
  • Anonym (Lipo)

Ingen som gjort Lipolys behandling någonstans på kroppen?

• Anonym (Lipo)

Ja, jag vill också, men vet inte vart man ska vända sig. Men det värkar finnas en drös i Stockholm

• Anonym

Hej
    Jag gjorde min första lipolys behandling igår. Insida och utsida lår för att korrigera en mindre lyckad fettsugning jag gjorde 2001(de gick in för djupt och tog bort för mkt fett så det uppstod gropar)

Jag är en dag efter behandlingen väldigt uppsvälld och har som träningsvärk. Jag har några få små blåmärken, efter nålarna. Själva behandlingen tog ca 30 minuter.. men innan dess får man skriva på ett papper att man förstår riskerna osv + att medlet inte är godkännt ännu i sverige. Innan ringde jag till en annan klinik än den jag bokat tid hos, som utför behandlingarna i danmark och frågade varför vissa kliniker verkar utföra detta i sverige trots att det inte är lagligt och då sa de att dessa läkare riskerar att förlora sin liscens om någon anmäler dem... Då känds det som att den läkare som vågar göra detta i sverige verkligen tror på behandlingen..

Jag hittade min läkare på lipolyse-network, både läkaren och hans ssk var mkt engagerade och proffsiga och gjorde allt för att det skulle kännas så bekvämt som möjligt för mig. Efter behandlingen fick jag ligga kvar i ca 15 minuter och dricka vatten och de försäkrade sig om att jag mådde bra osv. Jag fick sedan läkarens privata mobilnr att ringa på om jag behövde det under helgen.. annars så hade vi redan gjort upp om att de kommer att ringa mig på måndag för att höra hur jag mår..

Har läst att vissa har utfört behandlingen bara en gång och är väldigt negativa - fast jag tycker alla hemsidor är tydliga med att man kan behöva mer än 1 behandling innan man blir nöjd så jag har bestämt mig för att utföra en till, hos samma läkare. Det blir veckan efter midsommar isf...

Lycka till...

• Anonym

Hej igen

Jag igen som har gjort lipolyse, märkte att jag kastat om namnet på lipolyse nätverket. Så här kommer adressen

www.network-lipodissolve.com

Om man där väljer "physicians" och sedan klickar på sveriges flagga får man fram utbildade personer som är verksamma i sverige....

• fazlijevic

heej.. jag gjorde en behandling med lypolys.. fast jag bor i tyskland och där heter det fett weg spritze..

i en spruta fanns de 3 nålar med någon vätska i å nu vet ja inte vad de va för västska med tydligen som bryter ner fettet gjorde de i min mage..och det gjorde inte ont..och tog ca 20 min.. fick åka hem direkt..men senare på kvällen kunde de klias lite och min mage va jätte varm. alltså då mena ja skit varm.. när jag vaknade blev jag skrämd jag va skit svullen.. gjorde inte ont...men doktorn sa ju mer du svullnar så blir de bättre resultat .. jag såg ut som att jag var gravid i 6 månaden typ.. jag har två barn df ja gjorde i magen hade rätt så mkt fett dä..svullnaden gick ner 3 dagen och nu har de gått en vecka sen jag gjorde det.. som sagt den e ftf ömm lite och lite svulen men inte mkt.. jag har tid 15maj för kontroll å då kan jag skriva exakt hur mkt jag förlorat omkrets och så kan jag skicka bilder.. 350? betalade jag för magen..

Svar på tråden Någon som gjort Lipolys behandling?