• LillaMy28

xbox 360 hänger sig och sedan blinkar rött...(konsollen)

Är den total förstörd då? Eller finns det ngt att göra?

• Svar på tråden xbox 360 hänger sig och sedan blinkar rött...(konsollen)
  • danitra

Det är väl lika bra att lämna in den på service, det borde väl gå på garantin?

• varfördåför

är det tre röda som blinkar, så har den "brunnit" det gjorde min, bara o bytaden. (kom i håg att ta ur hårddisken om ni skickar den till suporten)

När får vi en Gloria?
  • danitra
    LillaMy28 skrev 2008-04-18 19:50:49 följande:
    garantin har gått ut
    OK, vart bor du?

Min man arbetar nämligen med TV-spel.
  • LillaMy28
    danitra skrev 2008-04-18 19:52:59 följande:
    OK, vart bor du?Min man arbetar nämligen med TV-spel.
    i sthlm..
  • LillaMy28
    xylifon skrev 2008-04-18 19:51:48 följande:
    är det tre röda som blinkar, så har den "brunnit" det gjorde min, bara o bytaden. (kom i håg att ta ur hårddisken om ni skickar den till suporten)
    jupp tre röda =/
  • varfördåför

det är något fel på dem, ett standard fel. egentligen så borde du få en ny ändå även om garantin är slut eftersom det är ett så vanligt fel. rinng o säg som det är!

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

man ska inte ha dem stående för varm. de ska stå öppet så att de kan "vädra"

När får vi en Gloria?
  • LillaMy28
    xylifon skrev 2008-04-18 19:57:08 följande:
    det är något fel på dem, ett standard fel. egentligen så borde du få en ny ändå även om garantin är slut eftersom det är ett så vanligt fel. rinng o säg som det är!
    får prova   tack för tipset.
  • LillaMy28
    xylifon skrev 2008-04-18 19:57:48 följande:
    man ska inte ha dem stående för varm. de ska stå öppet så att de kan "vädra"
    den str öppet så det är inget ovanför eller på sidorna om den,
  • KakanMakan

Vi fick skicka, tog ett par dagar, nu är den på väg tillbaka. Lagad. Suverän service! Det är ett jättevanligt fel. Ring supporten, de hjälper dig!

• varfördåför
    KakanMakan skrev 2008-04-18 19:59:06 följande:
    Vi fick skicka, tog ett par dagar, nu är den på väg tillbaka. Lagad. Suverän service! Det är ett jättevanligt fel. Ring supporten, de hjälper dig!
    våran var bårta i 11veckor, men jagahr förstått att det brunkar fungera bra i vanliga fall, vi hade bara såååå otur
    När får vi en Gloria?
  • LillaMy28
    KakanMakan skrev 2008-04-18 19:59:06 följande:
    inte gå dit man köpte den?  utan xbox360´s suporter?
  • varfördåför
    LillaMy28 skrev 2008-04-18 19:58:36 följande:
    den str öppet så det är inget ovanför eller på sidorna om den,
    ok, vi hade våran under tvn på "dvd" hyllan, nu har vi den helt öppet. törs inte chansa igen
    När får vi en Gloria?
  • LillaMy28
    xylifon skrev 2008-04-18 20:02:01 följande:
    ok, vi hade våran under tvn på "dvd" hyllan, nu har vi den helt öppet. törs inte chansa igen
    nej förstår det

vart hittar man nummer? brukar de va problem tro att få den fixad?
  • varfördåför
    LillaMy28 skrev 2008-04-18 20:09:08 följande:
    nej förstår det vart hittar man nummer? brukar de va problem tro att få den fixad?
    ring exbox 360 kundsuport. tror jag ringde 118118 för o få nummret. dom är jätte trevliga på suprten, men få dem att säga tydligt att du ska få den fixad trotts att garantin har gått ur, för de skriver en logg över samtalet o har de lovat dig att fixa den så kan de inte ändra sig sedan. ibland säger de olika saker nämligen
    När får vi en Gloria?
  • LillaMy28
    xylifon skrev 2008-04-18 20:13:30 följande:
    ring exbox 360 kundsuport. tror jag ringde 118118 för o få nummret. dom är jätte trevliga på suprten, men få dem att säga tydligt att du ska få den fixad trotts att garantin har gått ur, för de skriver en logg över samtalet o har de lovat dig att fixa den så kan de inte ändra sig sedan. ibland säger de olika saker nämligen
    aaah okej tack
  • Bebita 2k7

Ring of death = konsolen är död

Har hänt mig två gånger, har fått ny konsol från microsoft bägge gångerna.

I really wish these snakes were your arms
Svar på tråden xbox 360 hänger sig och sedan blinkar rött...(konsollen)