Var på västkusten ha sommarstuga?!
Varnågonstans på västkusten skulle ni köpa stuga om ni fick välja? Hunnebostrand? Fjällbacka, Tjörn, Orust?...
Ja var finns smultronställena??
Varnågonstans på västkusten skulle ni köpa stuga om ni fick välja? Hunnebostrand? Fjällbacka, Tjörn, Orust?...
Ja var finns smultronställena??
Skrea. Boberg skulle inte sitta fel
Haverdal,Steninge eller Ugglarp
UGGLARP!!! Hem ljuva hem! Åh vilken hemlängtan jag fick nu... Måste nog planera in en resa till föräldrarna snart...
Varberg!!
Apelviken
Varberg, men 1 mil söder ligger Träslövsläge, underbart! bor där själv nämligen, men här kostar det skjortan att bo! 1,5-2 milj för en liten stuga.
Säger bara Saltön! Eller Skaftö som det heter i verkligheten...
"Blomgrens tobak" ligger i Grundsund, pensionatet i Rågårdsvik.
Grundsund har ICA-butik och Pelles ("Lilla Hunden") underbara restaurang, Rågårdsvik är ganska dött.
Bohus Malmön.
Jag älskar ju min barndomsstad Halmstad! Men det finns andra ställen än Tylösand!!
Någon mer med tips lite mer norr om Göteborg?
Tjörn eller rättare sagt Klädesholmen är rätt givet för mig. Bor nu på substitutet Orust och känner mig en smula malplacerad
![]()
Kungshamn alla ggr. Hellre där än Hunnebo iaf (född och uppvuxen i K-hamn så man är väl inte riktigt objektiv
)
Hunnebostrand är jättefint liksom Bovallstrand. Fiskebäckskil, Grundsund, Jordfall (där är jag uppvuxen - ligger vid Gullmarsfjorden).
Det finns ju himmelriken överallt längst västkusten.
Körde genom Haverdal upp mot Skallen tidigt i morse i solsken,när man tittar ut över havet tror man nästan att att man är på Kreta.Urvackert!