Hur får man bort spindel-djävlarna ???
Vill kunna vara på uteplatsen utan att attackeras av alla dessa vidriga spindlar. Kan inte de bo i skogen istället?????
nått tips på hur man vräker dem??
Vill kunna vara på uteplatsen utan att attackeras av alla dessa vidriga spindlar. Kan inte de bo i skogen istället?????
nått tips på hur man vräker dem??
hmmm det undrar jag med
vi har enorma spindlar runt om fönstrena bor i hyreshus på markplan....så äckligt när man ser dem inne springa runt eller vaknar av en svart grej i taket uuuuuuuuuuuusch..
är edt b´lika mkt pindlar i år så får de fanken ta hit anticimex....har sån spindelfobi
spindlar är bra, ni slipper mygg o flugor, iallafall inomhus. Vi har flera stora spindlar i huset. Dom stör inte ett dugg o vi låter dom vara. Inga mygg, inga flugor.
Det r ju skitckliga.. jag hatar dom.. jag vill ha ett spindelfritt hem.. då har jag hellre flugor..
För min del har jag hellre mygg och flugor än spindlar. Det finns ju myggnät man kan använda för att slippa flygfän. Det är värre med spindlar.
NÄR min sambo skulle bygga om altenen förra året så tog han ju bort det gamla golvet, vi troode det var små möss. Men nej det var spindlar stora som en knuten näve
beEmbe: Minsvägerska hade oxå "jättespindlar" under sin altan.. fyy va vidriga djur
Ja det är så äckligt......jag är livrädd att de ska ta sig in i lgh ,. Tänk å vakna med en sån på kudden
Spindlar borde utrotas