• Anonym (horny)

Hur många kan få orgasm bara av att mannen suger på bröstvårtorna?

Det vore kul att se hur vanligt det är!
    Det kanske är rätt vanligt för nervtrådarna går ju från brösten ner till livmodern.
    Vill veta!!
    Själv får jag sådana orgasmer ofta
    UNDERBART!!

• Svar på tråden Hur många kan få orgasm bara av att mannen suger på bröstvårtorna?
  • Anonym (Kul!)

Vad läckert!
    Jag har aldrig fått en orgasm i hela mitt liv, någonsin.. varken på egen hand eller vid sex. Kanske är värt att testa! :)

• Anonym

Skönt är det men nå orgasmer blir det inte..bara av det

• Anonym

Jag tycker det är härligt,väldigt härligt när någon smeker,slickar eller kysser mina bröst och bröstvårtor.

Ja,ibland har det gått för mig på några minuter bara.
    Det har varit lite pinsamt.Men härligt.

• Anonym

Jag hör inte till den skaran

• Anonym

Nej, inte enbart av att mannen slickar/suger på bröstvårtorna, men när han smeker mig och sen börjar med brösten tar det inte många sekunder innan jag kommer

• 1980 längtar

Coolt

Om du inte kan föregå med gott exempel - ja, då får du bara vara en gräslig varning.
  • 1980 längtar

Åj skickade för snabbt, glömde skriva att jag inte tillhör den skaran, men det lät ju fantastiskt enkelt om man bara suger på bröstvårtorna

Om du inte kan föregå med gott exempel - ja, då får du bara vara en gräslig varning.
  • Neko

Inte en chans :P Däremot kan jag nog få det av enbart mental stimulans... fast mina bröst är inte så känsliga. Jag är typ känsligare på magen eller benen eller nåt :P

• JessicaAcissej

Hmmm... Svårt att säga... Bara suga räcker inte... Han ska i så fall nafsa lite, dra lite, bita lite OCH suga.... Leka med dem helt enkelt... Men gör han på rätt sätt (vilket han ju i regel gör) så kan det då och då gå för mig bara genom att han gör så...

• Alexandra84

Naje... alltså... jag får orgasm myket lättare om min man är vid mina bröst... då går på nån minut... inte för att det tar så lång tid annars heler

~*~ Lycklig mamma till två ~*~
  • Anonym (elin)

Inte enbart om han smeker brösten..men det bästa som finns är när han slickar mig och samtidigt nyper lite i bröstvårtorna...då kommer jag direkt!

• Man55

Jag var med en kvinna en gång som fick en orgasm när jag bara sög på hennes bröstvårtor, nu går det för mig sa hon plötsligt och jag fick se från ungefär från 1 dm håll hur hon grimaserde med hela ansiktet och stönade, sedan la hon sig på mig efter orgasmen. Det var nog det häftigaste jag sett när hon grimaserde helt underbart.

• Kimma72

Jag kommer av att man suger och leker med mina bröst/vårtor. Det tar en stund men om jag samtidigt flexar lite med lår och underlivsmuskler så tar det inte lång tid. Underbart sköna orgasmer blir det

• Emmig

*rodnar*
    Japp, funkar för mig... Det mesta min man gör, fixar det! Han är underbar!
    Om man bara kunde klura ut HUR han får till det! Jag har ALDRIG "nått målet" utan honom, jag har ingen aning om hur man trycker på sina egna knappar :-/
    Han har försökt visa mig, men det funkar bara med hans händer

• Anonym

Nej men ibland känns det som jag är nära, blir sjukt kåt av det!! 

• Anonym

jag fullständigt ÄLSKAAAAAAAR när min sambo smeker o slickar mina bröstvårtor,men d slutar alltid med att han slickar o mumsar på min klitta ist o då kommer jag så hårt att hela jag skakar *Aaaaaaaah*

• Anonym

Japp, tillhör den lyckliga skaran men det krävs lite mer än att bara suga på dom - gärna lite nafs och slick, hårt och mjukt om vartannat!

• Anonym

Ja, det händer... Det bästa är ändå när han suger och nafsar, samtidigt som båda händerna är någon annanstans...

Svar på tråden Hur många kan få orgasm bara av att mannen suger på bröstvårtorna?