Hundnamn på J... desperat..
Har fått byta kull.... till J-kullen.. Måste komma på ett namn till en hane som börjar på J till imorgon...
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har fått byta kull.... till J-kullen.. Måste komma på ett namn till en hane som börjar på J till imorgon...
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jumbo, Jamie, Jacko, Jocke :)
Nu vet jag inte vilken ras du har men hmm, Janne, Jocke, Jocky, Jompe
Det är en welsh springer spaniel...
Jasper, jacky sen kommer jag inte på fler just nu
Janne eller Jack (Jackson)
Jack är fint, min mors första egen hund i sin kennel som hon starta för över 40 år sedan =)
joker, junior japp
Jack, Jackie, Jante, Jixx, Jagger, Jacko, Jaxson, Jackpot, Java, Jira, Javni, Jaska, Jackson, Jade, Jaffa, Jagger, Jaguar, Jajjen, Jakita, Jalle, Jamir, Jambo, James, Janus, Jana, Jätte, Janter, Jane, Jango, Janitha, Jante, Japp, Jappe, Jarro, Jasper, Jatsie, Java, Jazza, Jede, Jean, Jedi, Jennr, Jeff Jehu Jeli, Jejja, Jenka, Jennie, Jeppe, Jerka, Jerro, Jerry, Jerry-Lee, Jesper, Jökla, Jörð, Jessie, Jessy, Jethro, Jetson, Jeltsin, Jiggo, Jim, Jimba, Jimbo, Jingo, Jinx, JippieJips, Jiva, Jocco, Jock, Jocke, Joffe, Joffrey, Jojje, Jojo, Joker, Jolanta, Jolin, Jollan, Jolle, Jolly, Jolin, Jonna, Jonsson, Joppe, Josefin, Josefina, Jossan, Josso, Jotte, Joy, Joyje, Judy, Juicy, Julia, Juliett, Jullan, Julle, Jumbo, Jum-Jum, Juni, Junior, Jupiter Jussi, Justus, Juvel, Jäger, Jänta, Jöns, Jarl, Jökull,
En del av dem är säkert flicknamn, kopierade rakt av bara .
Röstar för övrigt på JUSTUS !
jidder
jum-jum, jazz jamaica, jippi, jupiter, jason
jaguar
jackpot, jaffa, jäger, jagger