Tips på bra solglasögon till bebis.
Ja frågan är enkelär de någon som kan tipsa mig om några bra solglasögon till min tjej som är 6 månader nu.
Ja frågan är enkelär de någon som kan tipsa mig om några bra solglasögon till min tjej som är 6 månader nu.
Undrar också!
polarn o pyret har jättebra!
Julbo har dessa som passade när lillkillen var 6 mån.
www.julbo-eyewear.com/se/en/Junior/
Tack för svaren,ska kolla på bägge alternativen.Men om de någon mer som har tips så skriv gärna!
åh jag fick två par av min mamma som min lillebror hade förra sommaren, det är solglasögon med band och kardborreknäppning, ser nästan ut som simglasögon. skase om jag kan hitta vad dem heter.
Såna här har jag till min 6-månadersdotter. Hon ser så cool ut i dem.
www.sunblock.se/solglasoegon/solglasoegon_barn.htm
Vi har kört Julbo looping ( www.sportoptik.se/julbo-looping-2-blue-green-rx-/41-0 ) till sonen, helt suveräna! Kan användas båda vägar, är bitsäkra och snudd på oförstörbara. Jag har köpt dem hos optikern och önskar jag kunde få tag på sånna i vuxen storlek (den mörkheten finns ej i vuxen dok) för de är så behagliga att se igenom. Dyra men värda varenda slant. Nackband medföljer, samt förvaringspåse.
Kappahl tror jag min mamma köpte till mina då 7månaders nu 9 månaders killar det är med uv skydd om det inte är kappahl så var det lindex