Snax skrev 2008-04-20 19:15:37 följande:
Kändes det trovärdigt det hon sa? Var det någon du känt som fanns i huset? Hade du märkt av dem innan på något sätt?
ja jag kände av en massa olika saker här i huset. Det var en kvinna och ett barn som en gång hade blivit bragda om livet som hade bott antingen i detta hus eller nån annan byggnad som nån gång stått på tomten som fanns uppe på övervåningen. Hon hjälpte dom att gå över till andra sidan och efter det har jag inte hört nåt av dom.
Sen var det även min pappa som är här. Han får gärna stanna.
Jag känner mej fortfarande väldigt iaktagen men det kan ju vara min pappa som är här då.
Saker som hände var tex att det dunkade o slog från rummet på övervåningen som dom var i.
Sambon hade vart i tyskland och köpt en massa öl som stod i hallen och helt plötsligt så ramlade/tippades översta plattan ner. Men mannen som hade mördad mamman och barnet var alkoholberoende och dom ville tydligen inte ha in alkohol i huset. Detta sa mediumet innan jag hade berättat att plattan tippats ner.
Jag har även fotat massa här hemma och har flera stycken jättetydliga bilder på "andar".
Så tydliga så att det verkligen ser ut som levande männsikor.
Samt att det blir massa orber på korten.