Ungefär när börjar bebisar le?
När började din bebis le?
Tycker lilleman på 1 1/2 månad börjar få små leenden ibland, men kanske bara tjorvar i magen som spökar?
När började din bebis le?
Tycker lilleman på 1 1/2 månad börjar få små leenden ibland, men kanske bara tjorvar i magen som spökar?
tror sonen var drygt 2 mån när de riktiga leendet kom. annars är de reflex leende typ.
kan j vara leende årn din bebbe hehe försökt att göra nått kul så får du se om han ler hehe
Min dotter skrattade här för första gången för en timma sen.
Vi satt i soffan och tittade på tv med lillan mellan oss, när vi hörde ett fnitter och när vi kollade på henne satt hon och log så det stod härliga till.
Hon är snart 7 v och den senaste veckan har hon brukat le när man gjort något kul ljud.
Min lille älskling började att le mer medvetet när han var 5 veckor. Leendet kommer då man pratar med honom eller gör ljud och sånt. Känns som en respons på det man gör iallafall. Jag tror inte att det behöver vara magen på din lille. =)
6-8 veckor brukar man säga är det "normala". Min lill-groda gav oss sitt första svarsleende när han var 8 veckor precis. Ett sedan ingenting på en vecka. Sedan satte det fart
Min lilla flicka började le medvetet för bara några dagar sen. Hon är idag 4 ½ vecka. Supergullig när hon ler!
Och man ser att det inte är några reflexer för hon ler gång på gång mot en när man pratar med henne och ögonen verkligen lyser på henne :)
Vår son log på riktigt när han var ca 6 v, men det är väldigt olika