• Anonym

törs jag berätta vad jag tänder på till min kille?

det är såhär att jag tänder mkt på att min kille tänder på andra kvinnor!

det är ju det som är så pinsamt!

vi kollar ofta på p-film ihop, och då försäkrar jag mig om att han ser, jag vet vad han verkar tända på, det är när tjejer eller killar slickar en tjej.

så när det kommer nåt annat så går det inte för mig, då vill jag spola eller byta film, min kille spolar förbi avsugningar och sånt om han har kontrollen.

oftast vill hanm inte kolla på p-film, men jag märjer ju att han blir lite kåt av det och att han visst vill det ibland.

vi har sex "bara med varann" också, och då går det för mig, men jag tycker så mycket om att han ligger bakom mig (sked) i soffan och vi kollar bägge två på film.

han har börjat tröttna lite verkar det som.
    det tar längre tid att gå för mig och sen är jag gravid också (men kåtare än nånsin)

enda sättet att det går för mig om vi kollar på p-rulle är om det slickar en massa fitta. och det gör ju det ju inte för dom har ju vanligt samlag och massa avsugninar imellan

vi har alla tv1000 kanaler och en del porr.
    men jag vågar inte säga att jag vill köpa "slicka fitta"-filmer för jag tänder på att han tänder på det (själv täner jag inte så mkt på porr, lite grann, storbystade blondiner osv, men det verkar han inte bry sig om, tuttar och det.

han verkar mest tända på fittor.

(jag är en supersvartsjuk tjej annars så detta är verkligen bara som en fantasi, porr är inte äkta, som om vi hade en riktig 3-kant)

9 år har i vart ihop.

• Svar på tråden törs jag berätta vad jag tänder på till min kille?
  • Anonym (tjej!)

Men självklart berätta det för honom!!
    Efter 9 år behövs det en nytändning - och tro mig det är så jävla upptriggande att prata om det ;)
    Jag och min kille brukar ligga i sängen, och då brukar jag säga vad jag vill han ska göra med en annan tjej.. det är så jääävla upphetsande när han hakar på och spinner vidare på det vi pratat om.

Våga våga våga :D

• Anonym (tjej!)

Och du - jag är lika svartsjuk jag - men att höra honom prata om vad han vill göra.. eller se när han blir kåt av att se en tjej - är verkligen störtmysigt - då jag själv blir satt i en undergiven situation...

Prova ;)

• Anonym

hihi tack tack!

Svar på tråden törs jag berätta vad jag tänder på till min kille?